Scénka zobrazuje herečku, ktorá v lietadle nájde malého chlapca hrať sa v jej minikabíne prvej triedy a začne ho obsluhovať ako letuška.
Dieťa, ktoré túži raz sa stať pilotom, ju napokon zavedie k jeho prekvapeným rodičom a Aniston prenechá svoju luxusnú kajutu na oddych jeho mame.
Pod spot sa podpísal reklamný mág a oscarový kandidát Bryan Buckley, ktorý stojí za mnohými divácky úspešnými reklamami uvádzanými v najprestížnejšom vysielacom čase vôbec - v prestávkach amerického športového pohára Super Bowl.
Herečka už na Emirates zarobila
Rachel zo seriálových Priateľov už minulý rok bola tvárou aeroliniek. Reklamná kampaň, ktorá bežala v digitálnej televíznej sieti, stála 20 miliónov amerických dolárov (v prepočte 17,9 milióna eur) a Aniston si v nej zahrala skeč, v ktorom v uteráku zablúdi do pilotskej kabíny a pýta sa, kde je sprcha.
Scénka sa napokon ukáže len ako nočná mora, ktorá sa sníva herečke počas letu menej luxusnou linkou.
Divízny viceprezident Emirates Boutros Boutros uviedol, že Jennifer Aniston sa skvele hodí k ich značke. "Zaplavili nás prosby znovu vidieť Jennifer. Je tak nemenne, univerzálne príťažlivá, sofistikovaná, ale zároveň pri zemi," citoval manažéra portál Campaignlive.co.uk. "A to sa k nám veľmi hodí," dodal.