StoryEditor

Úspech vo svete blogovania alebo ako sa z bedára možno stať boháčom

28.06.2017, 10:57
Autor:
Milan BunoMilan Buno
Nech robíte čokoľvek, nech ste ktokoľvek, nech sa zaujímate o hocičo, nech sa vyznáte v čomkoľvek, nech riadite akúkoľvek firmu, blogovanie vám pomôže a zmení vám život.

Možno máte blog alebo píšete pre nejaký časopis, či internetový portál. Rozhodli ste sa, že sa stanete blogerskou hviezdou, prostredníctvom blogovania podporíte svoju firmu alebo sa zviditeľníte.

Možno máte dobré meno, ktoré si chcete zlepšovať. Skvelé! Tak píšte a naučte sa, ako z toho vyťažiť maximum! Nech už ste ktokoľvek – mamička v domácnosti, nádejný bloger píšuci o móde, životnom štýle či stravovaní, majiteľ veľkej spoločnosti alebo malej firmy –, v knihe Blog za milión sa dozviete, ako sa z vás stane úspešný bloger.

Kniha predstavuje dokonalú príručku o tom, ako máte:

• spustiť úspešný blog

• správne písať príspevky

• speňažovať blog

• budovať si osobnú značku, ktorá umožní ďalší rozvoj blogu

• blogovať na podnikateľské účely

• pozdvihnúť blog na vyššiu úroveň

HNonline.sk vám prináša úryvok z novinky Blog za milión:

Najviditeľnejší a najznámejší v celej blogosfére sú pravdepodobne autori píšuci o móde a životnom štýle. Predstavujú internetový náprotivok hollywoodskych hviezd v mainstreamových médiách – ľudí, ktorí sa v živote majú najlepšie, robia najzaujímavejšie veci a svet im leží pri nohách.

Je to príbeh zo súčasnosti o tom, ako sa z bedára možno stať boháčom, ako z nikoho môže vzniknúť niekto. Keby blogeri nemali k dispozícii laptop a nevedeli písať, snívali by iba nesplniteľný sen.

Dokazujú, že ak mladý človek vyjadrí svoje názory a vytvorí vlastný obsah, môže vystúpiť na vrchol módneho odvetia, ktoré sa vždy pokladalo za absolútne nepreniknuteľné.

Písanie o móde však predstavuje iba časť obrovskej a výnosnej blogosféry. Blogovanie sa naďalej vyvíja. Blogovanie nie je novinka. Histórie, teda toho, kde sa všetko začalo a ako sa to vyvíjalo – sa dotýka druhá kapitola. Dnešní módni blogeri však ukazujú, kam až to zašlo.

Blogovanie už nepredstavuje iba spôsob zverejňovania svojich názorov na webových stránkach, ako to bolo pred desiatimi rokmi. Teraz prebieha čoraz urputnejší súboj o pozornosť, na ktorom sa zúčastňujú tlačové agentúry, značky, celebrity či priatelia, ktorí opisujú, ako sa za stolom správajú ich deti.

Inak povedané, nikdy nebolo náročnejšie dosiahnuť vo sfére digitálneho rozprávačstva skutočný, výrazný úspech.

Ako teda máte vyniknúť vo svete, kde sa každý chce vyjadrovať a blogy sú všadeprítomné? Ako máte blogovaním docieliť, že už nebudete nikým, ale niekým? Ako máte z pozície majiteľa firmy použiť obsah na budovanie značky, zviditeľňovanie spoločnosti a dosahovanie čoraz väčšieho úspechu?

Vyšlo v spolupráci s:

BUX

01 - Modified: 2024-11-04 16:21:52 - Feat.: - Title: Slovenské banské múzeum pozýva na Týždeň vedy a techniky 02 - Modified: 2024-11-03 16:44:03 - Feat.: - Title: Nitrianska galéria pripravuje výstavu venovanú dielu Oresta Dubaya 03 - Modified: 2024-11-02 17:41:37 - Feat.: - Title: Slováci môžu navštíviť Čínu bez víza. Šimkovičová v Pekingu rokovala o posilnení spolupráce v oblasti kultúry 04 - Modified: 2024-10-30 23:00:00 - Feat.: - Title: Zuzana Smatanová: Rozbila som sa na kúsky a zase poskladala nanovo. Je užitočné držať sa "na nule" 05 - Modified: 2024-10-29 23:00:00 - Feat.: - Title: O ministerstve pravdy a tých, ktorí keď sa vzoprú, zmiznú. Prečo nás 1984 od Orwella desí viac ako horory?
menuLevel = 2, menuRoute = style/kultura, menuAlias = kultura, menuRouteLevel0 = style, homepage = false
04. november 2024 19:19