Ľudia radi opakujú. Obdivujú, ako sú oblečené deti z kráľovských rodín a tie isté outfity chcú aj pre svoje ratolesti. Z detí monarchov sa tak stávajú módne ikony.
V galérii si pozrite, čím zaujali verejnosť najmladší členovia európskych monarchií:
Príkladom je aj prípad princa Georga, ktorý - kdekoľvek sa zjaví - je inšpiráciou pre tisíce britských rodičov. U najstaršieho syna Kate a Williama, princa Georga, bol dopad na ekonomiku Británie vyčíslený na 75 miliónov libier a pri jeho mladšej sestre, princeznej Charlotte, na 100 miliónov libier.
Generálny riaditeľ konzultačnej spoločnosti Brand Finance David Haigh tvrdí, že kráľovská rodina je „produkt“, ktorý stále predáva. To potvrdzujú aj predajcovia detského a materského oblečenia, ako JoJo Maman Bebe či Mothercare. "Kráľovská rodina a akákoľvek zmienka o nich sú masívnou podporou," dodáva výkonná riaditeľka Jojo Maman Bebe Laura Tenison.
Oblečenie pre deti s nálepkou "Royal" kúpite aj online. Ponúka ho napríklad stránka aristocratkids alebo ho zoženiete už aj cez ebay a mnohé ďalšie weby. "Narodenie nového princa je tiež obrovskou marketingovou príležitosťou pre britských producentov a predajcov detských produktov, ktorí môžu vo svojich propagačných kampaniach odkazovať na kráľovské dieťa," uvádza Haigh.
Brand Finance dokonca vytvorila zoznam položiek, o ktoré vzrastie po narodení tretieho potomka Kate a Williama záujem. Sú na ňom upomienkové predmety, pamätné mince, potraviny a nápoje. V budúcnosti porastie tiež predaj výrobkov pre deti, ako napríklad detské kočíky a oblečenie.