Nová digitálna platforma autobusového dopravcu Slovak Lines spája rezervačný systém, nový nákupný proces na webe a v mobilnej aplikácii a novú webovú stránku.
Cieľom je sústrediť všetky kľúčové systémy pod jednu strechu. Nový systém prináša napríklad aj notifikácie o prípadných zmenách a meškaní spojov či možnosť rezervácie konkrétnych sedadiel.
Ako hlavnú podmienku pri hľadaní vhodného partnera na tento projekt označil generálny riaditeľ Slovak Lines Express Pavol Labant to, aby systém fungoval v reálnom čase.
"Po dôkladných analýzach sme pre nás vyhovujúci systém našli v Estónsku. Naším partnerom sa stala spoločnosť Turnit s viac ako 20-ročnými digitálnymi skúsenosťami v sektore osobnej dopravy," priblížil Labant.
Nový digitálny systém prepája nielen digitálne, ale aj nedigitálne kanály. Predaj cez webstránku a mobilnú aplikáciu Slovak Lines je v reálnom čase synchronizovaný s predajom u vodičov, na pokladniach autobusových staníc či pobočkách partnerov.
Zároveň sa všetky dáta dajú prepojiť s digitálnymi tabuľami na nástupištiach či samoobslužnými kioskami.
Komplexný systém notifikácií by mal umožniť informovanie o mimoriadnych udalostiach, akými sú meškanie spoja či zmena trasy a odchodu spoja.
"Zákazníci si už čoskoro budú môcť rezervovať konkrétne sedadlá, ale aj objednať si doplnkové služby a produkty nielen od Slovak Lines, ale aj prípadných partnerov, ktorých do našich predajných kanálov integrujeme," skonštatoval šéf marketingu a vývoja Slovak Lines Martin Hanula.
Cestujúci by si tak v budúcnosti mohol cez aplikáciu napríklad dokúpiť cestovný lístok na MHD v Bratislave alebo lístky na rôzne mestské atrakcie či večeru v reštaurácii.
Z pohľadu firmy je výhodou jednoduchší manažment cestovných poriadkov, liniek, trás a cien a zároveň aj kompletný servis lístkov a transakcií. Súčasťou systému sú aj CRM modul a dispečerský modul.