Sociálna sieť LinkedIn pristúpila po približne štyroch rokoch k redizajnu svojej aplikácie, informoval pred pár dňami portál TechCrunch. K tomu patrilo aj uvedenie veľkej novinky LinkedIn Stories. Tá sa v týchto dňoch dostáva v update už aj na Slovensko.
LinkedIn sa zameriava na profesionálne spájanie používateľov, hľadanie pracovných príležitostí, recruiting či zdieľanie nových ideí, prednášok aj edukáciu. Aktuálne má okolo 706 miliónov registrovaných používateľov a vlastní ho technologický gigant Microsoft.
Práve pod jeho vedením sa momentálne LinkedIn dočkal starých známych Stories, teda 24-hodinových príbehov, ktoré poznáme najmä z Instagramu. Používatelia sa s nimi však po prvý raz stretli v aplikácii Snapchat. Podstatou je, že tieto jednodňové “Storky” následne zmiznú z vášho profilu.
To pomáha selektovať príspevky - ak si ho nechcete dávať “navždy” na svoju nástenku, zvolíte túto krátku formu pár sekundového videa. O 24 hodín ho už nikto neuvidí.
Spôsob komunikácie vo forme Stories je považovaný za jednu z najvýznamnejších noviniek v rámci sociálnych médií. Podstatné je, že Príbehov môžete dať za deň až sto. To znamená, že s vašimi sledovateľmi ste v užšom kontakte, keďže bežne by ste za deň nepridali na svoju domácu stránku sto príspevkov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.