Ak sa vrátime do obdobia dotcom, bežnými logami startupov boli maskoti. Niektoré zažili boom, iné skrachovali, firmy následne začali používať serióznejšie logá.
Teraz sa situácia opäť zmenila. V súčasnosti sme však opäť svedkami väčšej zábavy pri logách firiem.
Nové spoločnosti začínajú používať efektívne logá, aby rýchlo odkomunikovali svojim zákazníkom to, čo potrebujú. Sú však aj mnohé logá, ktoré nepovedia o svojich firmách nič konkrétne.
Portál Business Insider zverejnil zopár log firiem. Skúsite uhádnuť ich vlastníka?
Pomenujte tento startup:
Je to mobilná aplikácia Snapchat pre zasielanie fotografií a krátkych videí s časovou obmedzenosťou.
Pomenujte tento startup:
Ide o GitHub, webovú službu pre vývojárov na publikovanie a zdieľanie kódu.
Pomenujte tento startup:
Je to Hipmunk, online nástroj na vyhľadávanie a rezervovanie hotelov a letov.
Pomenujte tento startup:
Evernote je poznámkový blok s viacerými možnosťami.
Pomenujte tento startup:
Mailchimp najpopulárnejší email marketingový nástroj, pomocou ktorého si môžete vytvoriť celý newsletter a odoslať kampaň zopár kliknutiami.
Pomenujte tento startup:
Space Monkey ponúka alternatívu k úložisku typu cloud služby ako napríklad Dropbox.
Pomenujte tento startup:
Ninja Blocks môžete využiť na automatické odosielanie statusov alebo fotografií, alebo ako pomôcku na meranie konkrétnej veličiny v danej izbe.
Pomenujte tento startup:
Twilio funguje vo webovom rozhraní a na pripojenie do konferencie stačí zavolať na bezplatné číslo, ktoré sa vytvorí pre potreby konferencie