StoryEditor

Uhádnite, ktorá firma sa skrýva za logom

09.06.2013, 00:02
Autor:
lulu
Spoločnosti začali opäť používať vtipné logá. Chcú tak adresnejšie osloviť zákazníka.

Ak sa vrátime do obdobia dotcom, bežnými logami startupov boli maskoti. Niektoré zažili boom, iné skrachovali, firmy následne začali používať serióznejšie logá.

Teraz sa situácia opäť zmenila. V súčasnosti sme však opäť svedkami väčšej zábavy pri logách firiem.

Nové spoločnosti začínajú používať efektívne logá, aby rýchlo odkomunikovali svojim zákazníkom to, čo potrebujú. Sú však aj mnohé logá, ktoré nepovedia o svojich firmách nič konkrétne.

Portál Business Insider zverejnil zopár log firiem. Skúsite uhádnuť ich vlastníka?

Pomenujte tento startup:

Je to mobilná aplikácia Snapchat pre zasielanie fotografií a krátkych videí s časovou obmedzenosťou.

Pomenujte tento startup:

Ide o GitHub, webovú službu pre vývojárov na publikovanie a zdieľanie kódu.


Pomenujte tento startup:


Je to Hipmunk, online nástroj na vyhľadávanie a rezervovanie hotelov a letov.

Pomenujte tento startup:


Evernote je poznámkový blok s viacerými možnosťami.


Pomenujte tento startup:

Mailchimp najpopulárnejší email marketingový nástroj, pomocou ktorého si môžete vytvoriť celý newsletter a odoslať kampaň zopár kliknutiami.


Pomenujte tento startup:


Space Monkey ponúka alternatívu k úložisku typu cloud služby ako napríklad Dropbox.


Pomenujte tento startup:


Nin­ja Blocks mô­že­te vy­užiť na auto­ma­tic­ké od­osie­la­nie sta­tu­sov ale­bo fo­tog­ra­fií, alebo ako po­môc­ku na me­ra­nie konkrét­nej ve­li­či­ny v da­nej iz­be.


Pomenujte tento startup:


Twilio funguje vo webo­vom roz­hra­ní a na pri­po­je­nie do kon­fe­ren­cie sta­čí za­vo­lať na bez­plat­né čís­lo, kto­ré sa vy­tvo­rí pre pot­re­by kon­fe­ren­cie


menuLevel = 2, menuRoute = style/tech, menuAlias = tech, menuRouteLevel0 = style, homepage = false
22. december 2024 20:59