Mysleli si, že s výmenou chybných Note 7 za nové kusy celý problém zmizne, ale pomýlili sa. Zákazníci Samsungu hlásia problémy aj s novými modelmi. Batérie sa prehrievajú a veľmi rýchlo sa vybijú.
Samsung 19. septembra spustil po celom svete program výmeny chybných kusov modelu Note 7 za nové. K prvým zákazníkom sa dostal najmä v domovskej Južnej Kórei a práve tam sa už po niekoľkých dňoch od spustenia výmen objavili ďalšie sťažnosti.
Denník Korean Herald informuje hneď o niekoľkých prípadoch, v ktorých sa vymenenému Note 7 prehrievala batéria a tiež sa neuveriteľne rýchlo vybíjal. Píše dokonca o prípade, kedy sa vybíjal o takmer jedno percento každú sekundu.
Po tom, ako sa telefón vybil na jedno percento, sa zariadenie odmietalo nabiť nad kapacitu 10 percent. Po kontaktovaní zákazníckej linky technik odporučil, nech zariadenie zákazník odpojí od nabíjačky. Údajne sa obával explózie telefónu.
Zariadenie sa údajne vybíjajú rýchlo, aj keď sú pripojené k nabíjačke. Denník to dokazuje na príkladoch dvoch užívateľov. Jeden tvrdí, že sa telefón aj počas nabíjania vybil pri používaní zo 75 na 49 percent za necelých 40 minút, ďalší zase na svojom vymenenom telefóne pozoruje, že sa batéria vybíja zhruba o 15 percent za menej ako 30 minút .
Samsung sa k problémom s vymenenými modelmi zatiaľ nevyjadril.
Že ale nemá celú situáciu stále plne pod kontrolou, je zjavné aj z informácie, že na juhokórejskom trhu posúva opätovný návrat do predaja tohto modelu z konca septembra na október.
O problémoch Samsungu sme sa rozprávali s Ondrejom Mackom