Miro Šimonič, manažér Adrieny Sklenaříkovej
-- Adriena Sklenaříková pripravuje na tento rok nový parfum, rozširuje svoj rad. Je síce Slovenka, ale o klientelu nemá núdzu v podstate na celom svete. Keby mala preraziť s vlastnou vôňou iba na tunajšom trhu, asi by neuspela. Náklady na výrobu parfumu, dizajn a reklamnú kampaň sú vysoké a u nás je veľmi malý trh. Napokon, kto zo Slovákov by si kúpil parfum Slovenky? Skalní fanúšikovia určite. Ostatní by siahli radšej po Diorovi alebo Calvinovi Kleinovi. Našťastie, aj pre Slovákov sa už parfumy stali samozrejmosťou, stále však máme čo doháňať.
Karel Gott, spevák
-- Istá zahraničná firma, ktorú nechcem menovať, ma oslovila, aby som dal meno a tvár dvom jej parfumom. Spolupracuje s mnohými zahraničnými celebritami, v Česku iba so mnou. Parfumy vznikli pri príležitosti otvorenia múzea Gottland v Jevanoch. Samotné vône som však nevytvoril ja, neviem to. Mohol som si vybrať z už existujúcich kombinácií. Jedna je pre dámy (Lady Karneval), druhá pre pánov (Cesta rájem). Nie sú bežne dostupné na trhu. Môžete ich kúpiť buď priamo v múzeu alebo cez internet. Určite však nie sú zdrojom vysokých príjmov.
Iveta Ledererová, imidžmejkerka
-- Asi pred pätnástimi rokmi, keď som zakladala svoju značku, uvažovali sme s tímom ľudí aj nad tým, že navrhneme pánske parfumy a kozmetiku. Mali mať značku Lederer, rozpracovali sme projekt, ale nestihli sme ho realizovať. Život ide veľmi rýchlo. Myslím si však, že v tom čase bola ideálna situácia na to, aby sa na Slovensku otvorili dvere domácim parfumom. Vtedy sa všetko len rozbiehalo, keby sa vytvoril priestor, mali by šancu preraziť. Teraz sa to už asi nepodarí. Ľudia siahajú po osvedčených zahraničných značkách, pôvodná výroba nemá šancu.
Lea Fekete, módna návrhárka
-- O rozšírení svojej značky o parfumy či doplnky uvažuje asi každý, kto sa venuje móde. Je to prirodzené, súvisí to s budovaním mena. Stojím však nohami pevne na zemi a uvažujem triezvo. Je ťažké realizovať niečo podobné v našich podmienkach. Popri širokej ponuke zahraničných parfumov, ktorá u nás je, by o domácu značku pravdepodobne nebol veľký záujme. Radšej sa zameriavam na veci, ktorých nie je veľa. Ak by sa moje meno stalo pevnou značkou, asi by som o parfume uvažovala, v danej situácii by to však bolo iba nosenie dreva do lesa. Môžem mať stotisíc nápadov, ale žijem na Slovensku.