StoryEditor

Nákupné víťazstvo

03.01.2007, 23:00
Autor:
ČTKČTK

Poľské ženy získali nezvyčajné prvenstvo. Podľa prieskumu spoločnosti Ipsos sa o výpredaj ako sviatky nakupovania zaujíma až 74 percent Poliek. Predbehli tak dokonca "lovkyne zliav" Britky a skúpe Nemky. Nákupnej mánii podľahli aj miestne filmové hviezdy. "Keď mám voľnú chvíľku, vyrážam na blšáky a do sekáčov," priznáva herečka Joanna Brodziková. Marketingoví experti však poukazujú na to, že ženy sa rozhodujú skôr strategicky, zatiaľ čo muži impulzívne. Ženy sú oveľa menej ochotné pristúpiť na kompromis v pomere ceny a kvality. Lepšieho nákupcu zo ženy robí aj väčšia trpezlivosť pri porovnávaní cien.
"Aj keď mi v Citroëne ponúkali veľkú zľavu, s kúpou som súhlasila, až keď sme sa dohodli aj na zimných pneumatikách zdarma. Ušetrila som takmer pätinu z pôvodnej ceny," chváli sa herečka Gra#159#yna Wolsczczakova. Vo väčšine rodín narastá trend, že pri spoločných nákupoch vyberá tovar žena.

menuLevel = 1, menuRoute = svet, menuAlias = svet, menuRouteLevel0 = svet, homepage = false
22. november 2024 18:01