Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
23.12.2016, 19:02

Toto sú najhoršie slogany krajín. The Telegraph medzi ne zaradil aj Slovensko

Známy britský portál zrejme nepovažuje Good Idea Slovakia za dobrý nápad.

Toto sú najhoršie slogany krajín. The Telegraph medzi ne zaradil aj Slovensko
Zdroj: TASR/Michal Svítok

Cestovať na Slovensko je dobrý nápad, má hlásiť do sveta náš oficiálny slogan. Veľké pochopenie pre to však nenašli v redakcii známeho britského portálu The Telegraph.

V článku mapujúcom a hodnotiacom slogany,ktoré lákajú turistov do krajín, zaradili Briti ten slovenský do desiatky najhorších na svete.

V galérii si pozrite desať najhorších sloganov podľa portálu The Telegraph:

Treba dodať, že autori článku pracovali len s časťou nášho sloganu. Slová Travel in Slovakia Good idea (Cestovať na Slovensko dobrý nápad), ktoré sú v úvode ich textu uvedené ako negatívny príklad, sú len jednou časťou celej kampane.

Nosnou časťou sloganu je Good Idea Slovakia, ktorá sa ďalej rozvíja do viacerých oblastí. Okrem už spomínaného cestovania sú to investovanie (Invest In Slovakia Good Idea), kultúra (Culture & Slovakia Good Idea), šport (Sport & Slovakia Good Idea) a myšlienky (Ideas From Slovakia Good Idea).

Ministerstvo zahraničných vecí, na ktorého čele stojí Miroslav Lajčák, slogan Good Idea Slovakia predstavilo koncom apríla tohto roka a štát mal do neho investovať približne 80-tisíc eur. Koncept pochádza z dielne agentúry Creative Department.

"Nevidíme dôvod vyjadrovať sa k subjektívnemu úsudku jedného britského denníka. My na branding Good Idea Slovakia dostávame pozitívnu spätnú väzbu," reagoval hovorca ministerstva zahraničných vecí Peter Stano.

Podľa šéfky agentúry Creative Department Simony Bubánovej je zaujímavé, že si v The Telegraph slogan všimli, keďže zatiaľ Slovensko do jeho reklamy neinvestovalo. "To je vlastne potešujúce," dodáva.

Hoci, ako upozorňuje, pracoval britský portál so skomoleným sloganom. Čo sa týka negatívneho umiestnenia, považuje to za "osobný názor nepodložený žiadnym prieskumom." "Ten môže mať samozrejme každý, aj keď je vytrhnutý z kontextu," uzatvára.

​Okrem toho The Telegraph vybral aj desať najlepších sloganov:

  1. Džibutsko - "Djibeauty"
  2. Škótsko - "A spirit of its own"
  3. Maroko - "Much mor"
  4. Kapverdy - "No stress"
  5. Grécko - "All time classic"
  6. Lotyšsko - "Best enjoyed slowly"
  7. Argentína - "Beats to your rhythm"
  8. Nórsko - "Powered by nature"
  9. Rakúsko - "Arrive and revive"
  10. Turecko - "Be our guest"

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.