„Otec“ Nissanu GT-R, Kazutoshi Mizuno, odchádza do dôchodku. Na jeho miesto hlavného inžiniera prichádza Kinishi Tanuma. Ten by mal momentálne obchádzať predajcov Nissanu a ľudí, ktorí s GT-R jazdia v Spojených štátoch amerických. Sám hovorí, že ľudia ho ešte nepoznajú a tak môže získavať informácie z prvej ruky. USA je totiž najväčší trh pre GT-R. Nissan tu predal 1 188 GT-R minulý rok a tento rok zatiaľ 952.
Vyrobia ho len štyria ľudia
Tanuma si dal rovnako za cieľ výrábať viac GT-R. Motor tohoto auta je však vyrábaný ručne a na svete sú iba štyria ľudia, ktorí to dokážu. Týchto majstrov volajú takumi. Nie každý ale môže byť takumi. Aby sa človek mohol stať takumi, nestačí mu mať vedomosti a prax. Musí byť najlepší z najlepších. Nissan už pripravuje ďalšieho člena tímu.
Päť majstrov motorárov by malo uspokojiť dopyt zákazníkov a Nissan GT-R sa tak stane dostupnejší. Momentálne však nie je známe, kedy bude piaty takumi pripravený a kedy môžeme očakávať zvýšenie produkcie Nissanu GT-R.
Pripravené v spolupráci s TopSpeed.sk
Snímky: topspeed.sk