Luke Akers mal v garáži starý Nissan Maxima, ktorý chcel predať. Lenže ako sa zbaviť auta, ktorého nárazník drží na mieste gurtňa a aj interiér má najlepšie časy za sebou? Dostal nápad, ako správny filmár zapol kameru, za dva dni nakrútil reklamu na 17-ročné auto a zavesil ju na Youtube. Vo videu Maximu prirovnal k monumentom, ktoré pretrvali roky a stále fungujú. Luke trafil do čierneho, reklama má viac ako 1,6 milióna videní.
Marketingový tím pre sociálne média v Nissane video videl tiež a veľmi sa im páčilo. Šéf oddelenia Erich Marx o ňom povedal: „Ten chlapík opisuje auto britským akcentom. Myslíme, že to bolo brilantné.“
Akers chcel za Maximu pôvodne 1 400 dolárov, potom cenu spustil na 900. Nissan mu ponúkol pôvodnú cenu 1 400 dolárov a ďalších 1 000 dolárov ako dar pre charitu podľa vlastného výberu. Auto momentálne stojí v predajni Nissanu v Orlande. Odpoveď Nissanu mala veľký ohlas, no Marx dodal: „Našim motívom nebolo PR. Chceli sme sa len zabaviť a dať tomu chlapíkovi nejaké uznanie za brilantnú reklamu. Ale pomohlo to ukázať, že naša značka má osobnosť.“
Pripravené v spolupráci s:
StoryEditor