V Paríži spustili zaujímavú kampaň. Originálnym spôsobom chcú chodcov donútiť stáť na červenú.
Kampaň tvorí špeciálna tabula, ktorá je osadená neďaleko prechodov pre chodcov.
Ukrýva v sebe fotoaparát a akonáhle človek kráča po prechode keď svieti "červený panáčik", zaznie poriadne hlasný zvuk. Ten napodobňuje brzdiaci automobil tesne pred zrážkou.
Ľudia sa vystrašia a vtedy nastupuje na rad fotoaparát, ktorý ich odfotí. Následne sa ich tvár objaví na „reklamnom pútači“ s nápisom „Neriskujte, že sa pozriete smrti do očí. Rešpektujte pri prechádzaní cesty semafór.“
Reakcie sú rôzne, no zrejme si každý z nich nabudúce dobre rozmyslí, kedy vstúpi na prechod. Dôvodom pre takéto upozornenia je fakt, že v Paríži ročne umrie až 4 500 chodcov.
01 - Modified: 2024-10-01 18:00:00 - Feat.: - Title: Prechod nemusí byť strašiakom: Všetko záleží od dvoch vecí. Nie sme každá Helena Vondráčková, hovorí odborníčka Sviežená
02 - Modified: 2024-07-04 10:02:33 - Feat.: - Title: VšZP upozorňuje na nekalé a podvodné praktiky v súvislosti s prepoisťovaním. Overujte si informácie, vraví
03 - Modified: 2024-06-17 13:42:34 - Feat.: - Title: Mladí ľudia sa neznalosťou môžu cez brigády v zahraničí vystaviť rizikám, upozorňuje polícia
04 - Modified: 2024-05-31 08:53:53 - Feat.: - Title: Návod na mestá bez nehôd? Presadnúť na bicykle, zvýhodniť chodcov a najmä spomaliť
05 - Modified: 2024-04-29 09:54:45 - Feat.: - Title: Apple varuje. Váš iPhone môže byť hacknutý