Automobilky sa snažia držať krok s dobou okrem iného aj svojimi ikonickými logami. Rokmi sa aj tieto "detaily" menia a občas ide o zásadnejšiu, inokedy o skutočne minimálnu zmenu vzhľadu. Podstata však zostáva vo väčšine prípadov zachovaná aj po desiatkach rokov a rovnako je to i v prípade automobilky BMW.
Nové logo bolo použité napríklad na novo predstavenom koncepte BMW i4:
Už od roku 1917 je značka charakteristická okrúhlym logom s modro-bielou vrtuľou a nápisom BMW. Rokmi sa menil najmä štýl písma, ale aj ohraničenie loga. V súčasnosti sa na vozidlách i mediálnych materiáloch používa moderné logo BMW s 3D efektom, no značka to chce v súvislosti s nabiehaním na "novú éru" zmeniť.
Po viac ako 20 ro...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
Zostáva vám 85% na dočítanie.