Zatiaľ čo v minulosti boli autá s porciou 300 koní brané ako skutočne super-výkonné, dnes tieto hodnoty dosahujú aj pomerne bežné športovo-ladené SUV modely. Doba sa za uplynulé roky výrazne posunula a s ňou aj tlak na výkony motorov áut.
Bežné rodinné kombíky už dnes dosahujú hodnoty na úrovni dvoch stoviek koní a tak sa niet čomu čudovať, že naozaj zarytí výrobcovia superšportov siahajú u svojich noviniek až k číslam nad tisíc koní. Dôkazom je aj Bugatti s modelom Chiron, ktorý sa istý pravidelne pýši titulom absolútne najrýchlejšieho auta planéty.
Boj o "prestížnu nálepku" však prebieha snáď nonstop a o slovo sa okrem Bugatti neustále hlásia aj ďalšie značky so svojimi super-výkonnými vozidlami. Spomenúť možno SSC Tuatara či Koenigsegg Agera RS. Všetko sú to brutálne stroje, ktoré bez problémov vytlačia na tachometri rýchlosť k hodnotám ďaleko nad 400 kilometrov za hodinu.
Vráťme sa ale k francúzskemu výrobcovi. V mnohých označeniach "naj" dominujúci model Chiron od Bugatti sa prvýkrát p...
Zostáva vám 85% na dočítanie.