Po premiére novej generácie Octavie či Golfu sa dostal na rad aj španielsky brat v podobe modelu Seat Leon. Ten odštartoval svoju históriu v roku 1999, pričom na trhu pôsobil v celkom troch generáciách. Do dnešných dní sa z neho predalo viac ako 2,2 milióna kusov, z toho vyše milióna pripadá na najúspešnejšiu tretiu generáciu, odhalenú v roku 2012.
Seat Leon sa teda postupom času vypracoval na vôbec najpredávanejší model španielskej značky a zároveň patrí aj k jej najdôležitejším modelom. Niet sa teda čomu čudovať, že po úspechu tretej generácie sa dočkal omladenia a najmä príchodu množstva moderných technológii vo svojej novej štvrtej generácii.
Evolučný dizajn
Novinka sa v porovnaní so svojim predchodcom vyznačuje výraznou evolúciou dizajnu. Dostala nové výrazové prostriedky dizajnu exteriéru a interiéru, ...
Zostáva vám 85% na dočítanie.