Dacia je aj dnes symbolom jednoduchosti, praktickosti a drží si titul automobilky, ktorá vám za peniaze poskytne najviac hudby. Jej modely fungujú, nechýba bohatá výbava, spoľahlivá technika, pomerne široký výber spomedzu rôznych segmentov a to všetko za prijateľnú cenu. Bez pozlátka, čistá funkcionalita. A tak by to malo byť aj naďalej.
Skupina Renault totiž predstavila ešte 14. januára 2021 strategický plán Renaulution, pričom cieľom pre rumunskú značku Dacia je stať sa lídrom dostupnej mobility. Našliapnuté na to má nepochybne slušne, predala 7,5 milióna vozidiel za 18 rokov a predaj súkromným zákazníkom ju radí na tretiu priečku v Európe.
Ako informuje značka, 20 mesiacov po predstavení plánu Renaulution je Dacia pripravená začať svoju novú kapitolu v histórii. V posledných mesiacoch predstavila automobilka novú identitu, logo, dílerstvá, nový dizajn a farby. Nový príbeh pritom výrobca odštartoval symbolicky na minulotýždňovom podujatí Brand Manifesto days.
„Rok čo rok priťahuje Dacia nových zákazníkov, ktorí hľadajú to, čo môže byť v dnešnom svete najcennejšie: to podstatné. Noví zákazníci sa zameriavajú na rozumnú, zodpovednú spoločnosť a majú nový pohľad na vozidlá. Na také, ktoré vás priťahujú, pretože majú obsah, pohodlie, vzhľad a sú cenovo najdostupnejšie. To je Dacia! To podstatné bez ukrajovania, dizajn bez dodatočných nákladov,“ povedal Denis Le Vot, generálny riaditeľ značky Dacia. A čo prinesie budúcnosť? Napríklad i niektoré prvky z jedinečného konceptu Dacia Manifesto.
Zostáva vám 73% na dočítanie.