V roku 2002, teda na začiatku svojej produkcie, to Škoda s modelom Superb nemala úplne ľahké. Hranicu stotisíc vyrobených vozidiel však dosiahla v roku 2006 a zákazníkom priniesla v rovnakom roku i modernizáciu prvej generácie.
Následne v roku 2009 (rok po uvedení druhej generácie) zožal úspech príchod kombi verzie a rovnako bolo k dispozícii aj liftback/sedan prevedenie. V roku 2013 sa dočkala druhá generácia vylepšení v podobe faceliftu a v roku 2015 prišla na svet tretia (aktuálna) generácia na novej podvozkovej platforme MQB.
Dnes patrí modelový rad Superb k jedným z najpredávanejších v triede, obľúbený je najmä vo firmách a popravde, ani sa tomuto úspechu nečudujeme. Počas tohtoročných MS v hokeji predstavila česká automobilka svetu priamo v Bratislave facelift tretej generácie, ktorý prináša viac rozdielov, než sa môže na prvý pohľad zdať.
Najväčšou zmenou je príchod hybridného prevedenia (nedávno odštartovala produckia) a taktiež "offroadovej" verzie Scout po vzore Octavie, Kodiaqu či Karoqu.
Obe sú k dispozícii v tomto modelovom rade po prvý krát. Práve terénne zameraný variant sme si medzi prvými prevzali na týždňový test v domácom prostredí. Môžeme povedať, že chyby sa na horúcej novinke hľadali pomerne ťažko.
Dizajn na jednotku
Žiadne revolučné rozdiely na karosérii nečakajte. Charakteristickým prvkom je nahradenie zadného loga na piatych dverách nápisom ŠKODA, pribudla horizontálna chrómová linka v zadnej časti, nová grafika koncových svetiel s čiernym pozadím a upravená bola i predná maska chladiča.
Samostatnou kapitolou ...
Zostáva vám 85% na dočítanie.