V redakcii sme už mali tú česť s viacerými typmi hybridov. Či už išlo o silnejšie a luxusnejšie autá, ako napíklad BMW i8 Roadster, alebo tradičnejší Ford Mondeo Hybrid. Pod slovom hybrid si však väčšina ľudí zrejme zvyčajne predstaví nejaký klasický kombík s príjemnou spotrebou. Honda však prináša do tohto segmentu aj SUV. A hoci nájdeme podobné riešenia aj u Toyoty, Honda k hybridu predsa len pristupuje po svojom.
Osobne nám na ňom bolo sympatické to, že na prvý pohľad výrazne nekričí na všetky strany o tom, že ukrýva pod kapotou hybridný pohon. Vyzerá v rámci možností úplne “normálne”. Iste, nejde o čisté elegantné tvary, no práve pri SUV nám trochu "nariasené" časti karosérie až tak neprekážajú.
Z hľadiska dizajnu nám bolo auto skrátka sympatické - i keď to, či sa vám páči alebo nie necháme na vás
Predná maska je akoby vrstvená, pričom LED svetlá delia až hlboko po stranách vrchnú a spodnú časť. Rovnako výrazne zasahujú do bokov i do výšky aj ostro tvarované svetlá na zadnej strane. K SUV profilu pasovali za nás aj 18-palcové disky zo zliatiny.
Ako jazdí?
Pod kapotou drieme celkový výkon 184 koní (135 kW). Starajú sa oň dva typy pohonu. V tomto prípade ide o kombináciu elektrického a benzínového motoru i-VTEC s objemom dva litre a maximálnym výkonom 145 koní (104 kW). Zrýchlenie z nuly na stovku tak trvá 8,8 sekundy pri našej verzii s pohonom predných kolies a 9,2 sekundy pri variante s pohonom všetkých štyroch kolies.
Hoci na prepínanie či uprednostňovanie jazdných režimov slúžia aj tlačidlá na palubnej doske ( k nim sa dostaneme neskôr), technológia i-MMD z domácej dielne s...
Zostáva vám 85% na dočítanie.