Okrem aktuálne pôsobiaceho koronavírusu vo svete riešia automobilky už dlhšiu dobu prísne emisné limity schválené Európskou úniou. Riešením, ktoré si značky uvedomujú, sú elektrifikované alebo plne elektrické vozidlá. Preto obmieňajú svoju ponuku, zbavujú sa niektorých veľkých nie práve úsporných motorov a obohacujú výber o hybridné, plug-in hybridné alebo výhradne elektrické verzie.
Podobne je na tom i Audi, ktoré odštartovalo "elektrickú SUV éru" s elektromobilom e-tron a pokračuje s mnohými ďalšími elektrifikovanými vozidlami. Radí sa sem i bratislavský obor v podobe Audi Q7 s externe dobíjateľnou batériou a elektromotorom.
Na pohľad nerozpoznateľný
Od bežnej verzie sa plug-in hybridná "Q-sedmička" odlišuje len minimálne. Kolos, ktorý na cestách vzbudí rešpekt už len svojou opulentnosťou získal okrem veka pre dopĺňanie bežného paliva (benzín) na druhej strane tiež veko ukrývajúce konektor pre nabíjanie z externého zdroja.
Inak je novinka na pohľad v podstate nerozpoznateľná od bežného súrodenca, avšak v našom prípade dopĺňal nevýrazné biele lakovanie i nápadný polep kričiaci do sveta, že toto nie je obyčajné SUV s výhradne konvenčným motorom pod kapotou.
Interiér nesie známky športového ducha vďaka S-line prvkom v podobe športovo-tvarovaného multifunkčného volantu, pohodlných polokožených sedadiel a nechýba ani známa trojica displejov. Vodič si vie na di...
Zostáva vám 85% na dočítanie.