Aj napriek tomu, že SUV model Tucson od kórejskej automobilky tu s nami už nejaký ten piatok je, stále neprestáva na cestách vzbudzovať pozornosť okolia. Vlastne sa tomu ani príliš nečudujeme.
Nápadný ázijský strih kriviek a výrazný svetelný podpis parametrických svetiel vpredu ho dokážu od konkurentov naozaj výrazne odlíšiť. A zákazníkom sa to zjavne pozdáva.
Potvrdzujú to totiž čísla predajov, vďaka ktorým sa práve Hyundai Tucson stal vôbec najpredávanejším športovo-úžitkovým modelom na slovenskom trhu.
Rukami nám model za uplynulý rok od svojho svetového predstavenia prešiel už niekoľkokrát, pričom vždy to bola veľmi príjemná spoločnosť. Čo potom ešte, keď sa k tomu pridá vyšperkovaný vzhľad novoponúkaného vyhotovenia N-Line? Teda, aby sme boli úplne presní, N-Line+.
Štýl nadovšetko
Tentoraz začneme dizajnom, ktorý je kľúčovým rozdielom testovaného kúska od predchádzajúcich exemplárov. Vyhotovenie N-Line sa totiž zameriava na tých, ktorí hľadajú civilné vozidlo, ale nechcú si zároveň odopierať výraznejší vzhľad športových modelov divízie Hyundai N.
Paradoxom pritom je, že Tucson sa v ostrej verzii N zatiaľ vôbec neponúka. Oproti svojim bežným súrodencom sa odlišuje už na prvý pohľad, a to hneď niekoľkými výraznými prvkami. Výrobca pozmenil tvarovanie i farebné vyhotovenie nárazníka vpredu, ktorý nadväzuje na masku chladiča s jemne odlišnou výplňou.
Tú tvorí i charakteristické nápadné denné parametrické svietenie v podobe akýchsi skrytých „anjelských krídel“. Po deaktivácii svietenia sa svetlá stratia...
Zostáva vám 85% na dočítanie.