V našich redakčných testoch sa venujeme najskôr dojmom a špecifikáciám, pričom cenovku skúšaného modelu si nechávame vo väčšine prípadov na záver. Tentoraz však spravíme výnimku, aby ste si už hneď na úvod článku urobili predstavu o tom, v akej galaxii sa pochybuje BMW radu 7 a do akej ho ešte vyberavý náročný zákazník môže poslať.
Vo verzii 740Ld sa totiž tento prvotriedny prémiový sedan odráža od sumy 113-tisíc eur a ak sa vám už teraz zatočila hlava, vedzte, že po prirátaní množstva príplatkových prvkov sa ľahko dostáva na našu cifru 179 458 eur. A to nemusí byť koniec.
Nie je sa čo čudovať, ide o absolútny vrchol z produkcie mníchovskej značky, pričom niektoré voliteľné doplnky vás vyjdú aj na takmer 20-tisíc eur. Príkladom je BMW Individual kompozícia s M Sport prvkami, 12-tisícový balík Executive Lounge alebo takmer päťtisícové prémiové ozvučenie Bowers & Wilkins Diamond Surround Sound System.
Z pohľadu vodiča
Po dizajnovej stránke modelu niet čo vyčítať a nebudeme sa jej podrobne venovať. Aj napriek kontroverznej gigantickej maske chladiča máme z exteriérovej podoby auta veľmi dobrý pocit a páči sa nám rešpekt, ktorý z novinky vyžaruje. Ono je niekedy nutné model len uvidieť naživo, aby ste jeho tvarom naozaj prišli na chuť.
Pozrime sa však na BMW 740Ld xDrive z pohľadu vodiča. Posed za multifunkčným volantom s pomerne hrubým vencom je perfektne nastaviteľný vďaka elektrickému ovládaniu a problémom nie je ani výhľad na dianie okolo, v prípade potreby pomôže skvelá 3D parkovacia kamera.
Zostáva vám 85% na dočítanie.