StoryEditor

Ikonický Opel s dieselom pod kapotou. Po prvých kilometroch vzbudil nadšenie, ale aj sklamanie

18.03.2022, 12:40
Ihneď po príchode na slovenský trh sme si mohli horúcu novinku Opel Astra vyskúšať aj v praxi. Síce iba na pár hodín, no i tak to bola prevažne veľmi príjemná skúsenosť.

S príchodom noviniek sa v týchto týždňoch akoby roztrhlo vrece. Jednou z nich je aj ikonický nemecký model Opel Astra, ktorý vo svojej novej generácii označovanej ako L prichádza na náš trh, pričom pri tejto príležitosti sme dostali i možnosť absolvovať prvé niekoľko hodinové zoznamovacie jazdy.

Astra sa v ponuke značky Opel nachádza už od roku 1991, čím patrí k neodmysliteľným súčastiam a zároveň k obľúbeným spoločníkom aj pre rodinné využitie. Za ostatné roky sa totiž predávala nielen verzia hatchback, ale aj praktickejšie zameraný kombík. Nehovoriac o športovo ladených prevedeniach OPC, ktoré sú však už bohužiaľ minulosťou. 

​Výrobca však novinke vdýchol do krídel dynamický vietor, eleganciu a taktiež ponúka celkom slušnú paletu najrôznejších motorizácií. Vybrať si teda bude vedieť každý, koho model zaujme výzorom, jazdou alebo napríklad vnútorným priestorom. Na nás spravil veľmi dobrý prvý dojem, no zároveň prišlo aj na jemné sklamanie.

Štýlovka? Občas áno, občas nie

Na prezentácii k uvedeniu modelu na trh, ktorá sa konala pred skúšobnými jazdami, Opel priniesol model vo výraznom žltom lakovaní. V žiare reflektorov vyzerala novinka ohromujúco, trochu studená sprcha však prišla po preberaní auta na test.

Vybrali sme si naftový variant Elegance, ktorý bol k dispozícii v červenom lakovaní a zdobený chrómovými prvkami. Hral to viac na nôtu elegancie, zatiaľ čo iné testovacie autá disponovali o niečo agresívnejšími nárazníkmi a čiernymi detailmi - verzie GS Line a Ultimate.

Za nás by sme teda dávali prednosť druhému spomínanému vyhotoveniu Astry, predsa len nám...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
20. máj 2022 11:09