Francúzi pripravili skutočne prémiový produkt so všetkým, čo by ste od neho mohli očakávať. Auto totiž nie len krásne ako šperk, ale aj kvalitne spracované, robustne postavené, dynamické, pohodlné a zároveň plné najmodernejších špičkových technológií.
Test horúcej novinky DS4 objavil, že viaceré nedostatky ohľadne zlej ergonómie sú tak preto, lebo tu položili dizajn nekompromisne na absolútne prvé miesto. Na druhú stranu sa však zdá, že pre primárnu cieľovú skupinu urobili vlastne veľmi dobre a môže to byť výhoda.
Francúzska štýlovka DS4 teda nie je bez chýb, no je tak veľké a milé prekvapenie, aké sme vážne pred absolvovaním redakčného testu nečakali. Snívanie o nej napokon schladí predajná cena, ktorá je na danú kategóriu skutočne odvážna.
Model, ktorý spadá pod segment crossoverov i elegantných GranCoupé je však auto, ktoré sa nekupuje primárne rozumom, dokonca v tomto prípade ani srdcom. DS4 sa totiž po hodinách za jej volantom a taktiež "vedľa nej" kupuje v prvom rade očami.
Prím hrajú atraktívne tvary, neopozeraný vzhľad a veľmi dobré spracovanie. Výkonovo sa pritom môžete pohybovať na úrovni od 130 do 225 koní a v ponuke figuruje vozidlo tiež ako plug-in hybrid či diesel.
Pozrite si kompletnú videorecenziu novinky DS4:
Absolútny základ dostanete s výbavou Bastille+ za 27 990 eur s benzínovou 96 kW motorizáciou PureTech 130 a osemstupňovým automatom. Naopak vrcholom je luxusne orientovaná výbava Rivoli, ktorá s najvýkonnejším 165 kW benzínom PureTech 225 a osemstupňovým automatom začína na sume 41 490 eur.
Ak by ste mali náhodou záujem skôr o elektrifikovanú a teda plug-in hybridnú verziu nabíjateľnú z externého zdroja, potom si musíte pripraviť za top výbavový stupeň minimálne 46 990 eur. Základný plug-in hybrid Bastille+ vyjde na minimálne 38 990 eur.
Pripravené v spolupráci s TopSpeed.sk.