Japonská automobilka Toyota priniesla nenápadný facelift svojho druhého najlacnejšieho modelu – Yaris. Kým navonok budete po zmenách pátrať s lupou, vnútri a pod kapotou vidieť viacero rozdielov. Zaujme napríklad plne digitálny prístrojový štít, väčší displej infotainmentu s modernejším rozhraním, ale najmä výkonnejší hybridný pohon novej generácie v útrobách.
Posledný menovaný je však vyhradený len pre dvojicu špičkových výbav. GR Sport prináša športové prevedenie s vyladeným podvozkom, väčšími 18-palcovými diskami a dizajnovými doplnkami v exteriéri aj interiéri. Stupeň Premiere Edition, ktorým bol náš Yaris vybavený, je úvodným najluxusnejším prevedením cenovo dostupnej Toyoty, ktorého súčasťou je napríklad aj Head-up displej.
Mali sme teda možnosť vyskúšať špičkovú Toyotu Yaris Premiere Edition Hybrid 130, v ktorej síce absentovali niektoré príplatkové balíky, ale aj napriek tomu priniesla nabitú výbavu a bola odetá do výrazného dvojfarebného lakovania. Pripravili sme si pre ňu však skutočne náročné podmienky, ktoré nie sú ideálne. Zažila totiž diaľnicu na trase do Popradu, pieninské a tatranské kopce a mráz ako sa na sever Slovenska počas jesene patrí. Ako si s tým poradila?
Navonok bez výrazných zmien
Pokiaľ sa pozrieme na vylepšený Yaris, s výnimkou novej farby Modrá - Neptún, ktorá sa spájala s čiernou strechou a je určená iba pre špičkovú výbavu Premiere Edition, zmeny budete hľadať márne. Testovaný kúsok dostal LED svetlá vpredu aj vzadu, ktoré doprevádzajú parkovacie senzory, zadná parkovacia kamera, sklopné spätné zrkadlá s monitoringom mŕtveho uhla a 17-palcové zliatinové disky obuté na pomerne nízkoprofilových pneumatikách.
Zostáva vám 85% na dočítanie.