StoryEditor

Spoočnosť T-Com spustila novú marketingovú kampaň

21.01.2008, 23:00
Slovak Telekom spustil včera netradičnú marketingovú kampaň pri príležitosti prekročenia hranice 250.000 zákazníkov vysokorýchlostného 4G internetu. T-Com tak opäť prepojil televízne spoty s internetom ...

Slovak Telekom poskytuje internetové pripojenie už vo viac ako 900 mestách a obciach na Slovensko. Predstavuje to viac ako 3,8 milióna potenciálnych zákazníkov.

Počet  prístupov pomocou technológie DSL sa za posledné roky zvýšil päťnásobne, v roku 2004, kedy Slovak Telekom služby DSL začal poskytovať, počet zákazníkov nepresiahol 40-tisíc. Výrazne sa zvýšila aj bežne využívaná rýchlosť pripojenia, do dnešných dní je v priemere viac ako štvornásobná. Rýchlosti, ktoré zákazníci bežne využívajú na surfovanie, sa pohybujú od 1536 do 3072/256 kb/s. 

Celkový počet zákazníkov, ktorí využívajú služby DSL od T-Comu, spolu s užívateľmi, ktorí DSL od Slovak Telekomu využívajú nepriamo cez iných poskytovateľov, dosiahol 270-tisíc.   

Štvrť milióna  zákazníkov 4G internetu inšpirovalo spoločnosť k uvedeniu netradičnej marketingovej kampane, v ktorej  pod titulkom "Najobľúbenejšie pripojenie na Slovensku" prepojila TV spoty s internetom a súťažou, ktorá začala včera. Bližšie informácie nájdete na stránke www.250000.sk a www.t-com.sk.

Informoval o tom Slovak Telekom.

menuLevel = 1, menuRoute = dennik, menuAlias = dennik, menuRouteLevel0 = dennik, homepage = false
19. apríl 2024 19:15