StoryEditor

9-ročný politik v reklamnom spote

11.09.2007, 08:10
Austrálska environmentálna skupina Climate Institute vsadila na marketing a reklamu. Vo svojej najnovšej reklamnej kampani kritizuje prostredníctvom 9-ročného politika austrálsku vládu za nečinnosť vo veci klimatických zmien ...

Nadchádzajúce federálne voľby, ktoré sa chystajú v Austrálií zalarmovali aj enviromentálne organizácie. Práve tie, vytiahli do boja proti vláde, najsilnejšie mediálne zbrane – marketing, PR a reklamu.

V reklamnom spote enviromentálnej skupiny Climate Institute účinkuje fiktívny deväťročný politik, ktorý vyzýva voličov, aby sa zamysleli nad budúcnosťou nadchádzajúcich generácií. Reklama tak apeluje na fakt, že ľudia v budúcnosti budú žiť v prostredí, ktoré im pripraví ľudstvo v minulosti. Riaditeľ inštitútu John Conor pre ABC.net.au povedal, že kampaň je dôležitým prvkom, ale hlavne nástrojom, ktorý by mal donútiť politikov a politické strany zamyslieť sa nad aktuálnymi klimatickými zmenami.

Austrálsky premiér John Howard odmietol podpísať Kjótsky protokol z roku 1997, ktorý stanovuje globálne ciele v oblasti znižovania emisií skleníkových plynov. Platnosť Kjótskeho protokolu z roku 1997 uplynie v roku 2012. Austrália patrí spolu s USA medzi najväčších znečisťovateľov ovzdušia planéty. Ani jedna z týchto krajín nie je signatárom Kjótskeho protokolu z roku 1997.

 

Zdroj: ABC.net.au, HNonline.sk 

menuLevel = 1, menuRoute = dennik, menuAlias = dennik, menuRouteLevel0 = dennik, homepage = false
05. november 2024 09:04