Ruská metropola sa v týchto dňoch začala pripravovať na nový školský rok. Každoročne sa v čase pred začatím školského roka vynaložia nemalé finančné prostriedky na propagáciu najmä školských potrieb, ako sú peračníky, školské tašky, učebné pomôcky, šaty, topánky, či uniformy.
Verejné pobúrenie vyvolal billboard, ktorý zobrazuje dievčatko (školáčku) zhovárajúce sa so svojimi hračkami - „Už čoskoro pôjdem do školy! Teraz mi po rozume chodia len šatôčky, ..., a preto vás už viac nepotrebujem! Oci, keď ma ľúbiš, tak mi kúpiš topánky, šaty a klobúk! Dolce & Gabbana, Armani a Prada!“
Kontroverzný billboard sa už objavil aj na internete. Vlnu pobúrenia vyvolal najmä v komunite blogerov. V celej veci začala konať už aj Ruská rada pre reklamu (The Russian Advertisement Investigation Department). Podľa najnovších informácií boli slová dievčatka na billboarde prelepené lepiacou páskou, tak aby ich nebolo možné vidieť.
Obchodný dom, v ktorom sa reklama objavila bol založený v roku 1885. Jeho vlastníkom je spoločnosť Mercury, ktorá patrí medzi najväčších distribútorov luxusných produktov v Rusku. V nákupnom centre sa v súčasnosti obchoduje s viac ako štyrmi stovkami luxusných značiek.
O celej veci informoval portál Lenta.ru a Russia Info Center.
StoryEditor
Kto nenosí Pradu, nemá v škole kamarátov ...
V centre ruskej metropole sa v jednom z veľkých nákupných stredísk objavil billboard, ktorý vyvolal značné pobúrenie. Kontroverzná reklama zobrazuje dievčatko, túžiace po luxusnom oblečení značky Dolce & Gabbana, Armani a Prada ...