1. Nokia (32,332 miliárd EUR)
2. LVMH (29,831 miliárd EUR)
3. Unilever (25,136 miliárd EUR)
4. Telefonica (23,858 miliárd EUR)
5. Vodafone (22,550 miliárd EUR)
6. Mercedes-Benz (20,483 miliárd EUR)
7. Deutsche Telekom (18,269 miliárd EUR)
8. BMW (17,298 miliárd EUR)
9. France Telekom (17,068 miliárd EUR)
10. inBEV (16,873 miliárd EUR)
V zozname európskych značiek dominuje Veľká Británia a Nemecko. 10 najhodnotnejších značiek Veľkej Británie má celkovú hodnotu 137 miliárd EUR. S minimálnym rozdielom nasleduje Nemecko.
Gerhard Hrebicek, vedúci prieskumu a výkonný riaditeľ Inštitútu pre európske značky vo Viedni, zhrnul tri hlavné výsledky prieskumu nasledovne:
1. Správa európskych značiek je veľmi rôznorodá. Viac ako dve z troch 50 popredných značkových firiem spravuje svoje portfólio značiek.
2. Veľký potenciál pre východoeurópske značky, ruská telekomunikačná značka Beeline a slovinská značka domácich spotrebičov Gorenje môžu ísť príkladom pre ďalšie východoeurópske krajiny.
3. Značky vytvárajú bohatstvo – budúcnosť Európy závisí na silných značkách, ktoré podporujú rast, zamestnanosť a vytvárajú identitu národných ekonomík.
Najväčší pomer 10 popredných značiek v závislosti na HDP vykazuje Fínsko (31,14%) a Švajčiarsko (26,13%), európsky priemer dosahuje 9,3%, na konci tabuľky sú Rumunsko (0,05%), Bulharsko (0,48%) a Rusko (1,13%).