StoryEditor

UniCredit Bank s novou kampaňou proti "vráskam"

15.01.2008, 23:19
Reklamná agentúra Wiktor Leo Burnett pripravila novú kampaň pre svojho klienta UniCredit Bank. Rozhodla sa pritom využiť stereotypy, ktoré sú charakteristické pre reklamy na kozmetiku, respektíve produkty sľubujúce odstránenie príznakov starnutia.

Podľa Vlada Slivku z Wiktor Leo Burnett je kampaň poňatá netradičným spôsobom. Printová a televízna reklama paroduje, respektíve využíva dej, ktorý je zaužívaný pri kozmetických produktoch. Viď. dole uvedený reklamný spot pre TV:



Okrem televíznych spotov bude kampaň prebiehať aj prostredníctvom printu. Motív pritom zostane nezmenený – stereotypy kozmetických reklám. Viď. reklama pre print:





Súčasťou reklamnej kampane sú aj outdoorové, internetové a nové médiá.

Informoval o tom Vlado Slivka (Wiktor Leo Burnett)

ANKETAPáči sa vám nová reklamná kampaň UniCredit Bank z dielne Wiktor Leo Burnett? Mohlo to byť aj lepšie 3 (4%) Nie, nepáči sa mi 32 (38%) Mohlo to byť aj horšie 5 (6%) Áno, páči sa mi 45 (53%) Hlasovalo 85 ľudí, aj vy
menuLevel = 1, menuRoute = dennik, menuAlias = dennik, menuRouteLevel0 = dennik, homepage = false
20. apríl 2024 02:49