Napriek novej reklamke si firma Knorr ponechá v zálohe aj ďalšiu agentúru. Reklamu pre európsky, ázijský a latinskoamerický trh zabezpečí na lokálnej úrovni JWT (skupina WPP). Africký a severoamerický trh bude aj napriek novej globálne agentúre zabezpečovať skupina Omnicom, respektíve agentúra DDB (patriaca pod Omnicom).
Výdavky spojené s propagáciou produktov firmy Knorr v roku 2006 predstavovali viac ako 4,5 mld. Skk. Unilever minul celkovo na reklamu a médiá v minulom roku 102,5 mld. Skk.
Knorr je svetoznáma potravinárska spoločnosť, ktorá vznikla v Nemecku v roku 1885. Založil ju Carl Heinrich Knorr. Od roku 2000 patrí spoločnosť do skupiny Unilever. Jej najznámejšie produkty sú sáčkové polievky, bujóny a rôzne prísady do jedál.
Zdroj:
Debrief.co.uk
Wikipedia.com
AdAge.com
StoryEditor
Polievky majú novú agentúru
Firma Knorr, ktorá patrí pod skupinu Unilever zmenila reklamnú agentúru. O jej globálnu kreatívu sa postará najväčšia americká reklamná agentúra JWT.