StoryEditor

Na trh prichádza nový lifestyle magazín NEXT

23.01.2006, 16:26

Na trh lifestylových magazínov pribudne od februára nový titul NEXT, vydávaný spoločnosťou Esprimedia. NEXT - New, EXclusive, Trendy je určený mužom aj ženám vo veku 25 - 40 rokov, aktívnym, dynamickým trendsetterom s metropolitným životným štýlom. Magazín bude distribuovaný v rámci exkluzívnej siete LifeStyle Network, vytvorenej spoločnosťou Esprimedia a zloženej z prestížnych zariadení životného štýlu na Slovensku, medzi iným špičkových fitnescentier a salónov krásy. Na základe exkluzívnych zmlúv s partnerskými zariadeniami siete bude NEXT distribuovaný ako darček ich platiacim zákazníkom. Časť nákladu bude dostupná aj vo voľnom predaji za 49,- Sk. NEXT bude vychádzať v celkovom náklade 40 000 ks. Šéfredaktorkou titulu je Monika Pavlová, art directorom Ermanno Foti.

Čitateľom bude NEXT prinášať témy a inšpirácie zo všetkých lifestylových oblastí - móda, design, hi-tech, wellness, living, gourmet, trendové lokály, travel ai. Inzerentom ponúka NEXT možnosť efektívne osloviť atraktívnu skupinu ľudí s vyšším príjmom, orientáciou na kvalitu a na značky a preukázaným sklonom kupovať produkty a služby, súvisiace s kvalitným životným štýlom a budovaním vlastného imidžu. Vyplýva to so samotnej selekcie cieľovej skupiny, keďže magazín bude darovaný len platiacim zákazníkom najšpičkovejších slovenských zariadení. Pre prevádzkovateľov špičkových zariadení - partnerov LifeStyle Network - predstavuje NEXT hodnotný darček pre svojich klientov a účinný nástroj na budovanie lojality zákazníkov a odlíšenie sa od konkurencie.

menuLevel = 2, menuRoute = dennik/slovensko, menuAlias = slovensko, menuRouteLevel0 = dennik, homepage = false
04. máj 2024 08:50