Stal som sa obeťou podvodu Rapid life. Aj takýmito slovami popisujú svoju situáciu klienti poisťovne, ktorí sa začali spájať na sociálnych sieťach. Otvorenému listu s názvom „Peniaze dostanete“ od pôvodného predsedu predstavenstva Petra Talána neveria. Aj preto, že ich poisťovňa v minulosti ignorovala.
Čakanie a ignorácia
Janke Blahútovej sa poistka skončila v apríli 2014. Po tom, ako na vyžiadanie doplnila všetky náležitosti, zaslala ešte dve urgencie. Poslednú v januári tohto roka. „Doteraz suma nebola vyplatená,“ vraví nespokojne. Ohľadne sľubovanej garancie firmy AB Real, ktorá získala od Rapidu pohľadávky voči NBS z neuzatvoreného súdneho sporu, je nedôverčivá: „Sme hračkami a rukojemníkmi v rukách nečestných ľudí.“ Zuzana Horváthová zasa čaká dva roky na vyplatenie plnenia za mŕtvu matku. „Cynické, ako parazitujú na smrti,“ komen...
Zostáva vám 85% na dočítanie.