Pôvodný predseda predstavenstva Peter Talán (vpravo) a advokát Martin Bezák o prípadoch jednotlivých klientov veľmi hovoriť nechceli.Pavol Funtál
StoryEditor

Klienti garancii od Rapidu neveria

31.07.2017, 00:00
Pôvodný šéf poisťovne nechcel hovoriť o prípadoch konkrétnych ľudí, kontroverzné podmienky obhajoval

Stal som sa obeťou podvodu Rapid life. Aj takýmito slovami popisujú svoju situáciu klienti poisťovne, ktorí sa začali spájať na sociálnych sieťach. Otvorenému listu s názvom „Peniaze dostanete“ od pôvodného predsedu predstavenstva Petra Talána neveria. Aj preto, že ich poisťovňa v minulosti ignorovala.

Čakanie a ignorácia
Janke Blahútovej sa poistka skončila v apríli 2014. Po tom, ako na vyžiadanie doplnila všetky náležitosti, zaslala ešte dve urgencie. Poslednú v januári tohto roka. „Doteraz suma nebola vyplatená,“ vraví nespokojne. Ohľadne sľubovanej garancie firmy AB Real, ktorá získala od Rapidu pohľadávky voči NBS z neuzatvoreného súdneho sporu, je nedôverčivá: „Sme hračkami a rukojemníkmi v rukách nečestných ľudí.“ Zuzana Horváthová zasa čaká dva roky na vyplatenie plnenia za mŕtvu...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
22. máj 2022 03:30