StoryEditor

Výrobcovia v sladkostiach znižujú obsah cukru. Ale zmenšujú aj výrobky

14.08.2017, 00:00

Výrobcovia tyčiniek Milka, KitKat či Mars vďaka celosvetovému tlaku na konzumáciu zdravších potravín a hrozbe vyššej dane pozvoľna znižujú obsah cukru vo svojich produktoch. Ďalším trendom je potom zmenšovanie tyčiniek a ostatných kalorických výrobkov. Firmy sa tak ľahšie dopracujú k lepším nutričným hodnotám na porciu.

Pre človeka milujúceho KitKat alebo Margot pôjde asi o nepatrnú zmenu. Zrejme ju ani nezaznamená, ale rovnako mu o trošku zlepší jedálniček. Predsa len, nie je úpl...

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-12-05 10:53:09 - Feat.: - Title: Cukor najlacnejší od roku 2020. Prečo to na cenovkách ešte nevidno? 02 - Modified: 2025-11-03 10:21:03 - Feat.: - Title: Naši chovatelia nadojili menej, no mlieko Slovákom aj tak zlacnie 03 - Modified: 2025-10-06 22:00:00 - Feat.: - Title: Európa prichádza o továrne na cukor. Medzitým na Slovensku jeho cena strmo padá, hoci iné potraviny zdraželi 04 - Modified: 2025-09-11 07:04:31 - Feat.: - Title: Na slaninu 19 percent, na čipsy 23. Pre vyššiu DPH môže z regálov zmiznúť časť potravín, tvrdia obchodníci 05 - Modified: 2025-09-08 22:00:00 - Feat.: - Title: Slovensko od Tatier k Dunaju: Nájdete ho pod jednou strechou
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
05. december 2025 17:17