StoryEditor

Výrobcovia v sladkostiach znižujú obsah cukru. Ale zmenšujú aj výrobky

14.08.2017, 00:00

Výrobcovia tyčiniek Milka, KitKat či Mars vďaka celosvetovému tlaku na konzumáciu zdravších potravín a hrozbe vyššej dane pozvoľna znižujú obsah cukru vo svojich produktoch. Ďalším trendom je potom zmenšovanie tyčiniek a ostatných kalorických výrobkov. Firmy sa tak ľahšie dopracujú k lepším nutričným hodnotám na porciu.

Pre človeka milujúceho KitKat alebo Margot pôjde asi o nepatrnú zmenu. Zrejme ju ani nezaznamená, ale rovnako mu o trošku zlepší jedálniček. Predsa len, nie je úpl...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2022-11-27 20:39:00 - Feat.: - Title: Priemerná mzda v potravinárstve na Slovensku stúpla v treťom štvrťroku na 1 203 eur 02 - Modified: 2022-11-04 23:00:00 - Feat.: - Title: Vedkyňa a nutričná expertka: Označiť bielu múku a cukor ako biele jedy je scestné. Som za racionálnosť 03 - Modified: 2022-10-23 17:26:38 - Feat.: - Title: Na pultoch máme čoraz viac zahraničného pečiva aj syrov. Situáciu vyvažujú slovenské minerálky 04 - Modified: 2022-09-17 17:21:25 - Feat.: - Title: Zomrel Bruno Bonduelle, bývalý šéf rovnomennej potravinárskej značky 05 - Modified: 2022-09-19 10:00:00 - Feat.: - Title: Najväčší maškrtníci zverokruhu: Tieto znamenia sú závislé na sladkostiach, patríte k nim aj vy?
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
29. november 2022 22:20