StoryEditorVýrobcovia v sladkostiach znižujú obsah cukru. Ale zmenšujú aj výrobky
Výrobcovia tyčiniek Milka, KitKat či Mars vďaka celosvetovému tlaku na konzumáciu zdravších potravín a hrozbe vyššej dane pozvoľna znižujú obsah cukru vo svojich produktoch. Ďalším trendom je potom zmenšovanie tyčiniek a ostatných kalorických výrobkov. Firmy sa tak ľahšie dopracujú k lepším nutričným hodnotám na porciu.
Pre človeka milujúceho KitKat alebo Margot pôjde asi o nepatrnú zmenu. Zrejme ju ani nezaznamená, ale rovnako mu o trošku zlepší jedálniček. Predsa len, nie je úpl...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-12-17 23:00:00 - Feat.: - Title: Lidl: Čo sa týka kvality nerobíme vôbec žiadne kompromisy!
02 - Modified: 2024-12-15 23:00:00 - Feat.: - Title: Tauris chce investovať do krmív pre zvieratá. Trh rýchlo rastie a nafukujú ho hlavne mladí, ktorí nechcú deti
03 - Modified: 2024-12-09 14:55:59 - Feat.: - Title: Ako unikátny pokus. Vojnové prídely vyzradili dopady konzumácie cukru
04 - Modified: 2024-12-06 12:26:57 - Feat.: - Title: Svetové ceny potravín narástli v novembri najviac za 19 mesiacov, zdražel najmä olej
05 - Modified: 2024-12-03 23:00:00 - Feat.: - Title: Prínos Lidla pre Slovensko predstavuje takmer 1,8 miliardy ročne