StoryEditor

Výrobcovia v sladkostiach znižujú obsah cukru. Ale zmenšujú aj výrobky

14.08.2017, 00:00

Výrobcovia tyčiniek Milka, KitKat či Mars vďaka celosvetovému tlaku na konzumáciu zdravších potravín a hrozbe vyššej dane pozvoľna znižujú obsah cukru vo svojich produktoch. Ďalším trendom je potom zmenšovanie tyčiniek a ostatných kalorických výrobkov. Firmy sa tak ľahšie dopracujú k lepším nutričným hodnotám na porciu.

Pre človeka milujúceho KitKat alebo Margot pôjde asi o nepatrnú zmenu. Zrejme ju ani nezaznamená, ale rovnako mu o trošku zlepší jedálniček. Predsa len, nie je úpl...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-21 09:30:00 - Feat.: - Title: FOTO Splnený sen každého žrúta. Tento obchod začal predávať gigantické porcie milovaných sladkostí či čipsov 02 - Modified: 2024-04-10 08:14:02 - Feat.: - Title: Daň zo sladených nápojov je istá. Pomôže nám v boji proti pandémii obezity? 03 - Modified: 2024-04-11 09:01:14 - Feat.: - Title: Sto rokov rybích lahôdok zo Žiliny 04 - Modified: 2024-03-23 14:55:42 - Feat.: - Title: Aká potravina zdražela od úvodu roka najviac? Obľúbená pochúťka doplatila na situáciu na Blízkom východe 05 - Modified: 2024-03-10 23:00:00 - Feat.: - Title: Lacnejšie veľkonočné nákupy? Reťazec zrušil daň z pridanej hodnoty pre stovku základných potravín
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
24. apríl 2024 00:45