Kedysi patrila Autobusová stanica v Bratislave medzi výkladné skrine architektúry. Teraz je však už len hanbou Bratislavy. Spoločnosť HB Reavis začne s jej rekonštrukciou v októbriHN/Pavol Funtál
StoryEditor

Nový facelift a zmysluplné využitie

25.09.2017, 00:00
Trend veľkých nákupných a biznis centier spojených s autobusovou či so železničnou stanicou sa už dostáva aj na Slovensko.

Slovák cestujúci autobusom či vlakom sa denne stretáva s touto realitou na staniciach. Ošarpané čakacie haly, popraskané nástupištia, nevkusné a nekvalitné stánky s občerstvením. Väčšina autobusiek a železničných staníc na Slovensku je zanedbaných a zastaraných. Odborníci na dopravu tvrdia, že komfort cestovania vnútri autobusu sa už zlepšil a pribudli aj integrované systémy dopravy s prehľadnou ponukou. „Potrebujeme však zvyšovať štandard ostávajúcej dopravnej infraštruktúry v celom hodnotovom reťazci pre zákazníka,“ konštatuje prezident Zväzu autobusovej dopravy Peter Sádovský. HN prinášajú prehľad problémov a trendov, ktoré sa týkajú väčšiny dopravných staníc na Slovensku.

Hlavná stanica
Už niekoľko rokov je hlavná železničná stanica v B...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-22 12:24:40 - Feat.: - Title: Vallov údiv: Primátor Bratislavy to prehnal a už to asi aj vie (komentár) 02 - Modified: 2024-04-19 11:31:18 - Feat.: - Title: Fico sa obracia na Čínu. Chce tam získať zdroje na dva veľké dopravné projekty 03 - Modified: 2024-04-18 14:00:59 - Feat.: - Title: V Bratislave sa poobede tvoria kolóny, zdržíte sa aj 20 minút 04 - Modified: 2024-04-19 12:52:07 - Feat.: - Title: V Bratislave vznikne veľký parkovací dom pre takmer 500 áut. Má slúžiť aj tým, ktorí smerujú do centra mesta 05 - Modified: 2024-04-19 22:00:00 - Feat.: - Title: Dopravné značky, ktoré musia vodiči dokonale poznať. Mnohí však zaváhajú
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
27. apríl 2024 23:37