Kedysi patrila Autobusová stanica v Bratislave medzi výkladné skrine architektúry. Teraz je však už len hanbou Bratislavy. Spoločnosť HB Reavis začne s jej rekonštrukciou v októbriHN/Pavol Funtál
StoryEditor

Nový facelift a zmysluplné využitie

25.09.2017, 00:00
Trend veľkých nákupných a biznis centier spojených s autobusovou či so železničnou stanicou sa už dostáva aj na Slovensko.

Slovák cestujúci autobusom či vlakom sa denne stretáva s touto realitou na staniciach. Ošarpané čakacie haly, popraskané nástupištia, nevkusné a nekvalitné stánky s občerstvením. Väčšina autobusiek a železničných staníc na Slovensku je zanedbaných a zastaraných. Odborníci na dopravu tvrdia, že komfort cestovania vnútri autobusu sa už zlepšil a pribudli aj integrované systémy dopravy s prehľadnou ponukou. „Potrebujeme však zvyšovať štandard ostávajúcej dopravnej infraštruktúry v celom hodnotovom reťazci pre zákazníka,“ konštatuje prezident Zväzu autobusovej dopravy Peter Sádovský. HN prinášajú prehľad problémov a trendov, ktoré sa týkajú väčšiny dopravných staníc na Slovensku.

Hlavná stanica
Už niekoľko rokov je hlavná železničná stanica v B...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-05 09:13:05 - Feat.: - Title: Rast cien nehnuteľností naberá rýchle tempo. Dva slovenské kraje idú opačným smerom, jeden stále stagnuje 02 - Modified: 2024-10-31 16:35:03 - Feat.: - Title: Na viacerých úsekoch je potrebné rátať deň pred sviatkom s kolónami a dlhším zdržaním 03 - Modified: 2024-10-30 09:14:24 - Feat.: - Title: JTRE približuje faktory úspechu v komerčnom segmente 04 - Modified: 2024-10-29 14:12:10 - Feat.: - Title: Ako budú jazdiť nové expresy, ktoré nahradia IC? Priamy spoj do Bratislavy dostane ďalšie krajské mesto 05 - Modified: 2024-10-14 08:00:13 - Feat.: - Title: Tržby v auguste klesli, rástli vo vybraných službách a informačných činnostiach
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
05. november 2024 11:55