StoryEditorKaufland nepôjde v šľapajach Lidlu, ten ušetril tisícky ton papiera
Síce pravidelne zapĺňajú stránky, no aj napriek tomu ich veľa spotrebiteľov číta a na základe nich nakupuje. V posledných rokoch sa však objem tlačených letákov znižuje.
Asi najčastejšie sa s nimi stretnete vo vlastnej schránke. Spomedzi poštových zásielok povyberáte letáky, a aj keď často skončia v koši, predsa len sú doteraz jedným z používaných spôsobov propagácie výrobkov.
Možností, ako informovať zákazníkov, je však v dnešnom modernom svete oveľa viac. Preto sa ešte pred viac ako rokom rozhodli v obchodnej sieti Lidl zrušiť distribúciu tejto papierovej formy do domácností.
Presedlali na online prostredie, kde intenzívne pracujú na rozširovaní digitálnych kanálov. „V rozpätí dvoch rokov sa počet čitateľov nášho elektronického letáka priemerne zdvojnásobil a naďalej očakávame rastúci tr...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-05 15:13:39 - Feat.: - Title: Prešiel viac ako týždeň a vajcia stále nikde. Náš najväčší chovateľ sa úplne zotaví až v budúcom roku
02 - Modified: 2024-11-03 23:00:00 - Feat.: - Title: Šéf slovenského Tesca pre HN: Pozeráme sa po menších sídlach. Potenciál majú aj miesta s tritisíc obyvateľmi
03 - Modified: 2024-10-29 12:02:42 - Feat.: - Title: Budú vajcia pred Vianocami vzácnou komoditou? V mnohých obchodoch chýbajú, dodávky sú menšie
04 - Modified: 2024-10-27 23:00:00 - Feat.: - Title: Šéf Kauflandu Slovensko pre HN: Balíček nám zhorší finančné výsledky o 10 percent, prehodnotíme investície
05 - Modified: 2024-10-25 11:30:00 - Feat.: - Title: Úplne nové SUV od Škody je na Slovensku. Predpokladanú cenu nakoniec podliezlo