StoryEditorKaufland nepôjde v šľapajach Lidlu, ten ušetril tisícky ton papiera
Síce pravidelne zapĺňajú stránky, no aj napriek tomu ich veľa spotrebiteľov číta a na základe nich nakupuje. V posledných rokoch sa však objem tlačených letákov znižuje.
Asi najčastejšie sa s nimi stretnete vo vlastnej schránke. Spomedzi poštových zásielok povyberáte letáky, a aj keď často skončia v koši, predsa len sú doteraz jedným z používaných spôsobov propagácie výrobkov.
Možností, ako informovať zákazníkov, je však v dnešnom modernom svete oveľa viac. Preto sa ešte pred viac ako rokom rozhodli v obchodnej sieti Lidl zrušiť distribúciu tejto papierovej formy do domácností.
Presedlali na online prostredie, kde intenzívne pracujú na rozširovaní digitálnych kanálov. „V rozpätí dvoch rokov sa počet čitateľov nášho elektronického letáka priemerne zdvojnásobil a naďalej...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2022-08-10 16:32:00 - Feat.: - Title: Známa francúzska značka sa topí v problémoch aj u nás. Nakopila dvojmiliónové dlhy, ktoré splatí len ťažko
02 - Modified: 2022-08-03 07:16:28 - Feat.: - Title: Tržby v maloobchode v júni medziročne vzrástli o 1,5 percenta
03 - Modified: 2022-08-03 08:00:21 - Feat.: - Title: Sieť potravín Môjobchod získala 2. miesto v počte predajní
04 - Modified: 2022-08-01 07:16:36 - Feat.: - Title: Nemecké maloobchodné tržby v júni medziročne reálne klesli
05 - Modified: 2022-07-28 07:36:22 - Feat.: - Title: Ekonomická nálada na Slovensku bola v júli horšia ako pred rokom. Zaostáva aj za dlhodobým priemerom