StoryEditor

Kaufland nepôjde v šľapajach Lidlu, ten ušetril tisícky ton papiera

11.10.2021, 11:00
Síce pravidelne zapĺňajú stránky, no aj napriek tomu ich veľa spotrebiteľov číta a na základe nich nakupuje. V posledných rokoch sa však objem tlačených letákov znižuje.

Asi najčastejšie sa s nimi stretnete vo vlastnej schránke. Spomedzi poštových zásielok povyberáte letáky, a aj keď často skončia v koši, predsa len sú doteraz jedným z používaných spôsobov propagácie výrobkov.

Možností, ako informovať zákazníkov, je však v dnešnom modernom svete oveľa viac. Preto sa ešte pred viac ako rokom rozhodli v obchodnej sieti Lidl zrušiť distribúciu tejto papierovej formy do domácností.

Presedlali na online prostredie, kde intenzívne pracujú na rozširovaní digitálnych kanálov. „V rozpätí dvoch rokov sa počet čitateľov nášho elektronického letáka priemerne zdvojnásobil a naďalej očakávame rastúci tr...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2022-11-23 18:32:47 - Feat.: - Title: Diskontný reťazec berie Slovensko útokom. Vybavil hlavné mesto a teraz mieri na východ 02 - Modified: 2022-11-23 15:29:16 - Feat.: - Title: Odborník na Manchester United: Americkí majitelia úver neznižujú, naopak, klub vyciciavajú 03 - Modified: 2022-11-16 13:45:57 - Feat.: - Title: Do Európy mieri poriadna chuťovka od Fordu. Prvé kusy dostanú zákazníci už vo februári 04 - Modified: 2022-11-15 14:39:05 - Feat.: - Title: Ako získať pozemky vo vlastníctve štátu? Stačí na to žiadosť a pár dokumentov 05 - Modified: 2022-11-13 08:07:59 - Feat.: - Title: V Španielsku ponúkajú na predaj celú dedinu. Stojí približne toľko, ako dvojizbák v Bratislave
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
24. november 2022 03:42