Metropola severu má dostať modernejšiu trať a nový nadjazd. Časť stavby však už dva roky brzdia nevysporiadané pozemky.
Jeden z najdrahších železničných projektov v histórii Slovenska nenapreduje podľa predstáv štátu. Modernizácia dôležitého žilinského uzla, ktorý prepája smer na Bratislavu, Košice, Česko a Poľsko, už dva roky viazne na pozemkoch, ktoré stále nie sú vysporiadané.
Tie zdržujú výstavbu nadjazdu nad traťou, ktorý má prepojiť Ulicu 1. mája s Ľavobrežnou. Pôda, ktorá čaká na skúpenie, je pod autobusovou stanicou známeho miestneho biznismena Georgea Trabelssieho.
Železnice sa k pozemkom snažia dostať, no k dohode s majiteľom však stále nedošlo. Nevysporiadané parcely pritom predstavujú len malú časť stavby.
Lenže začatie prác na premostení je bez nich nemožné, pretože sú potrebné na získanie stavebného povolenia.
Demontáž druhej staničnej koľaje žele...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-17 16:51:42 - Feat.: - Title: "Iba núdzový personál." Rozsiahly štrajk organizovaný odbormi v Grécku ochromil dopravu
02 - Modified: 2024-04-17 14:21:24 - Feat.: - Title: Veľká prasklina ohrozuje termíny na Višňovom. Ráž pripúšťa scenár, že sa spustí dočasne len jedna rúra
03 - Modified: 2024-04-14 16:46:26 - Feat.: - Title: V časti D2 smer Bratislava budú od pondelka dopravné obmedzenia
04 - Modified: 2024-04-15 11:40:00 - Feat.: - Title: Číňania dotácie popierajú. Ich autá si držia náskok vďaka inováciám i dokonalej výrobe
05 - Modified: 2024-04-12 14:56:09 - Feat.: - Title: Na Moste Lanfranconi smerom do tunela Sitina sa vodiči zdržia vyše pol hodiny