František Nemček začal s vianočnými nákupmi už začiatkom novembra. Svojho malého syna plánoval potešiť dreveným predajným stanom. Keďže produkt, ktorý našiel v internetovom obchode Kociky-leja.sk spĺňal všetky jeho požiadavky, neváhal a vložil ho do nákupného košíka. Po vyplnení fakturačných údajov mal možnosť vybrať si aj spôsob platby. Z dvoch možností – na dobierku alebo na účet – si zvolil ten druhý a e-shopu poslal 109 eur.
Napriek tomu, že od uhradenia platby prešlo už 19 dní, o svojej objednávke nemá žiadne informácie. Po prevádzkovateľovi e-shopu sa akoby zľahla zem. „Internetový obchod mi tovar nedodal, nedvíha telefón a nereaguje ani na e-maily,“ vysvetľuje Ne...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
Zostáva vám 85% na dočítanie.