StoryEditor

Spotreba piva klesá, je však čoraz drahšie

25.02.2018, 23:00
Slovenský trh ovládajú hráči Heineken a Pivovary Topvar.

Slováci milujú pivo. Podľa údajov zo Štatistického úradu vyplýva, že 74 percent pivárov si dopraje práve jeho alkoholickú verziu. Napriek tomu spotreba každý rok klesá. V priebehu desiatich rokov sa znížila o viac ako 60-tisíc litrov. K lídrom v odbere zákazníkov patria najmä ekonomické značky. V prípade Heinekenu je to Kelt. Pivovary Topvar zasa využili marketingovo lákavú českú značku Velkopopovický Kozel. Lákavou na nich je najmä cena, ktorá v rozhodovaní pivárov v obchode stále hrá jednu z najdôležitejších úloh.


Čoraz menej
Kým v roku 2006 bola spotreba piva podľa Štatistického úradu vyše 436-tisíc litrov, v roku 2016 to bolo iba 370-tisíc. Spotreba sa tak pred dvoma r...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-12-17 11:57:26 - Feat.: - Title: Krajina hlási nedostatok obľúbeného piva Guinness. Niektoré podniky dokonca zavádzajú prídelový systém 02 - Modified: 2024-12-16 13:50:38 - Feat.: - Title: Biedronka robí zmenu na poslednú chvíľu. Otvorenie predajní na Slovensku sa odkladá 03 - Modified: 2024-12-03 12:15:00 - Feat.: - Title: Šéf obchodníkov pre HN: Aj náš sektor čelí kybernetickým hrozbám. Pri rizikách je dôležitý najmä zdravý rozum 04 - Modified: 2024-11-19 15:24:04 - Feat.: - Title: Vláda podľa vzoru Maďarska spúšťa „porovnávač“ cien potravín. U našich susedov o stránke nikto nevie 05 - Modified: 2024-11-17 23:00:00 - Feat.: - Title: Fanúšikov piva čaká zdražovanie. Výrobcom vzrastú náklady o niekoľko miliónov eur
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
22. december 2024 13:12