StoryEditor

Z 300 miliónov na železnice išlo na južnú trasu nula eur

04.04.2018, 00:00
Južné vlakové spojenie Bratislavy a Košíc si vyžaduje masívnu rekonštrukciu. Železnice jej dali zelenú, no čakať musia na politikov.

K severnému vlakovému spojeniu Bratislavy a Košíc sa stále nečrtá alternatíva. Štát minulý rok zaviedol priamu linku južnou trasou, cesta však trvá prinajmenšom šesť hodín a 36 minút. Len o polhodinu viac by cestujúcim trvalo, ak by šli verejnou dopravou z ...

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-12-05 06:30:00 - Feat.: - Title: FOTO Neuveriteľná premena domu hrôzy: Rodine ušetrila nemalé peniaze a pribudlo aj 170 štvorcov plochy 02 - Modified: 2025-12-04 07:04:49 - Feat.: - Title: Bez rozšírenia cesty skolabuje doprava, varuje starosta. V plánoch k národnej nemocnici nastala zmena 03 - Modified: 2025-12-05 12:08:15 - Feat.: - Title: Zákaz predaja „spaľovákov“ nakoniec nemusí platiť. V hre sú rôzne výnimky 04 - Modified: 2025-12-02 14:16:21 - Feat.: - Title: Bývalý šéf železníc Bednárik sa v Prahe ospravedlnil za svoju češtinu. Prekvapil Pavla, požiada o občianstvo 05 - Modified: 2025-11-27 16:35:21 - Feat.: - Title: Bratislava dostane nový obrovský dopravný uzol. Za pol miliardy pribudnú cesty, mosty aj ďalšie koľaje
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
05. december 2025 15:19