StoryEditorZ 300 miliónov na železnice išlo na južnú trasu nula eur
Južné vlakové spojenie Bratislavy a Košíc si vyžaduje masívnu rekonštrukciu. Železnice jej dali zelenú, no čakať musia na politikov.
K severnému vlakovému spojeniu Bratislavy a Košíc sa stále nečrtá alternatíva. Štát minulý rok zaviedol priamu linku južnou trasou, cesta však trvá prinajmenšom šesť hodín a 36 minút. Len o polhodinu viac by cestujúcim trvalo, ak by šli verejnou dopravou z ...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-12-20 10:05:00 - Feat.: - Title: Elektromobily ekologickejšie ako spaľováky? Áno a výrazne, potvrdzujú vedci v štúdiách
02 - Modified: 2024-12-19 19:56:58 - Feat.: - Title: Petržalka sa dočkala. HN sa previezli električkou po novej trati, meškajúci projekt ide do finále (+video)
03 - Modified: 2024-12-19 13:01:54 - Feat.: - Title: Radar s umelou inteligenciou môže odhaliť opitých vodičov. Už sa testuje v prevádzke
04 - Modified: 2024-12-17 15:38:30 - Feat.: - Title: Dopravu v Bratislave a okolí komplikuje nehoda aj kolóny
05 - Modified: 2024-12-17 14:16:40 - Feat.: - Title: Česko chce odložiť emisné povolenky na dopravu a bývanie najmenej o rok. Bude potrebných viac povolení