StoryEditorZ 300 miliónov na železnice išlo na južnú trasu nula eur
Južné vlakové spojenie Bratislavy a Košíc si vyžaduje masívnu rekonštrukciu. Železnice jej dali zelenú, no čakať musia na politikov.
K severnému vlakovému spojeniu Bratislavy a Košíc sa stále nečrtá alternatíva. Štát minulý rok zaviedol priamu linku južnou trasou, cesta však trvá prinajmenšom šesť hodín a 36 minút. Len o polhodinu viac by cestujúcim trvalo, ak by šli verejnou dopravou z ...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-03-22 09:45:00 - Feat.: - Title: KVÍZ: Nedáte sa nachytať? Tieto situácie musia vodiči zvládnuť bez najmenšej chyby
02 - Modified: 2024-03-21 13:02:29 - Feat.: - Title: Diaľničiari zrekonštruujú povrch vozovky diaľnice D2 za takmer dva milióny eur. Práce začnú v sobotu
03 - Modified: 2024-03-20 12:23:47 - Feat.: - Title: Zmena rýchlosti aj na našich diaľniciach? Kontroverzný návrh u susedov pretlačili
04 - Modified: 2024-03-18 23:00:00 - Feat.: - Title: Rekonštrukcia Zastupiteľského úradu SR v Británii: Obnovu tejto slovenskej ikony ocenil Londýn
05 - Modified: 2024-03-18 10:00:00 - Feat.: - Title: Veľké dopravné obmedzenia na D1 potrápia vodičov. Ako jazdiť v zúžených pruhoch?