StoryEditor

Storočné koľaje na juhu si vyžadujú rázne opravy

04.04.2018, 00:00
Železnice pre stav koľajníc nemajú ako zatraktívniť cestovanie z Bratislavy do Košíc južnou trasou.

Južné železničné spojenie západu s východom Slovenska je stále v nevyhovujúcom stave. Hoci po trati od vlaňajšieho leta premáva priama linka z Bratislavy do Košíc, národný dopravca tvrdí, že celý úsek si vyžaduje zásadné rekonštrukcie. Tie môže iniciovať jedine ministerstvo v spolupráci so Železnicami Slovenskej republiky. Štát má na opravy koľají k dispozícii stovky miliónov z európskych fondov.


Celoplošný problém
Takzvaná južná železničná trasa je stále nedostatočne konkurencieschopná. Národný dopravca upozorňuje, že za to môže jej technický stav. „Zásadná modernizácia južnej trasy a výstavba nového spojenia s ...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-12-20 10:50:18 - Feat.: - Title: Masívne opravy na tratiach prinášajú ovocie, hlásia železnice. Riaditeľ hovorí o historickom kroku vpred 02 - Modified: 2024-12-16 14:54:08 - Feat.: - Title: Na trase Paríž-Berlín spustili priame vysokorýchlostné železničné spojenie, vlak zvládne trasu za osem hodín 03 - Modified: 2024-12-06 23:00:00 - Feat.: - Title: S jeho rekonštrukciou začali ešte komunisti. Obnova Spišského hradu má ďalšie nové termíny 04 - Modified: 2024-12-05 10:57:28 - Feat.: - Title: O približne dva týždne sa Slováci začnú presúvať kvôli Vianociam. ZSSK stále neuverejnila spoje, lístky na vlak sa nedajú kúpiť 05 - Modified: 2024-12-03 10:00:00 - Feat.: - Title: Na výmenu okien či zateplenie vám štát dá až 10-tisíc eur. Pozrite si aktuálne výzvy na obnovu bývania
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
22. december 2024 18:42