Údržba a rekonštrukcia vozňov čaká aj približne 30-ročné súpravy.TASR
StoryEditorKto chce opraviť vozne, musí prísť k Poórovi
Národný dopravca vyhlásil súťaž s netradičnou podmienkou. Podľa analytika zvýhodňuje spoločnosť známeho veľkopodnikateľa.
Dvanásť vozňov z konca 80. rokov sa bude opravovať v areáli firmy podnikateľa Vladimíra Poóra. Železničná spoločnosť Slovensko vyhlásila súťaž, v ktorej od víťaza požaduje, aby prišiel pracovať do priestorov ŽOS Trnava. Dôvod je jednoduchý – ŽOS Trnava má s národným dopravcom uzatvorenú rámcovú zmluvu na revízne opravy tých istých vozňov.
Súbežné opravy
Zmluvu na drobné opravy vozňov uzatvorila ZSSK pred necelým rokom. ŽOS Trnava vo vagónoch kontroluje podvozky, lakuje a natiera ich rámy, pr...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-10-22 14:27:45 - Feat.: - Title: Šéf ZSSK: Naše IC vlaky majú iba 50-percentnú obsadenosť, ľudia preferujú expresy
02 - Modified: 2024-10-14 13:54:14 - Feat.: - Title: Minister Ráž: Stanica v Stupave by v budúcnosti mala slúžiť ako zázemie pre vlaky
03 - Modified: 2024-10-07 13:15:33 - Feat.: - Title: Po vyše 50-tich rokoch opúšťajú ZSSK rušne prezývané Gorily
04 - Modified: 2024-09-27 16:45:00 - Feat.: - Title: Železnice idú zahustiť vlaky medzi Bratislavou a Trnavou. Súťažil len známy hráč a cenu nafúkol na dvojnásobok
05 - Modified: 2024-09-27 09:03:22 - Feat.: - Title: Najdlhší železničný most u nás je v oveľa vážnejšom stave, ako čakali. Modlia sa, nech nespadne, tvrdí expert