Mlynské nivy výluka trolejbusy MHDTASR
Vrátiť ľudí späť do mestskej hromadnej dopravy bude ťažké, konštatuje dopravný analytik Jozef Drahovský.
Prečo Bratislava potrebuje parkovaciu politiku a prečo na ňu tak dlho čaká?
Počet áut je v niektorých lokalitách väčší ako počet parkovacích miest, ktoré sú k dispozícii. Doteraz sa ju nepodarilo spraviť preto, že na dvadsať rokov sa zrušili útvary, ktoré riešili dopravu do budúcnosti. Potom sa už začala parkovacia politika definovať, ale bolo odmietané definovať detaily a boli všelijaké snahy prihrať celú parkovaciu politiku vyvolenej firme na biznis. Práve kvôli takýmto snahám poslanci žiadny ...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-21 23:00:00 - Feat.: - Title: Šéf indonézskeho turizmu pre HN: Novú metropolu staviame v džungli. Neďaleko mesta uvidíte orangutany i prales
02 - Modified: 2024-11-21 23:00:00 - Feat.: - Title: Obnova bratislavskej kalvárie: To, čo sa komunisti snažili zlikvidovať, sa dočkalo úchvatného vzkriesenia
03 - Modified: 2024-11-21 18:45:10 - Feat.: - Title: Na mnohých miestach komplikuje dopravu poľadovica
04 - Modified: 2024-11-21 15:27:21 - Feat.: - Title: Električková trať v Petržalke bude mať plynulé financovanie
05 - Modified: 2024-11-21 10:50:03 - Feat.: - Title: Bratislavské mestské zastupiteľstvo schválilo nový postup pri vymáhaní vybraných pohľadávok