StoryEditor

Ceny za rezidenčné karty sú veľmi nízke

12.04.2019, 00:00
Vrátiť ľudí späť do mestskej hromadnej dopravy bude ťažké, konštatuje dopravný analytik Jozef Drahovský.

Prečo Bratislava potrebuje parkovaciu politiku a prečo na ňu tak dlho čaká?
Počet áut je v niektorých lokalitách väčší ako počet parkovacích miest, ktoré sú k dispozícii. Doteraz sa ju nepodarilo spraviť preto, že na dvadsať rokov sa zrušili útvary, ktoré riešili dopravu do budúcnosti. Potom sa už začala parkovacia politika definovať, ale bolo odmietané definovať detaily a boli všelijaké snahy prihrať celú parkovaciu politiku vyvolenej firme na biznis. Práve kvôli takýmto snahám poslanci žiadny ...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-21 23:00:00 - Feat.: - Title: Šéf indonézskeho turizmu pre HN: Novú metropolu staviame v džungli. Neďaleko mesta uvidíte orangutany i prales 02 - Modified: 2024-11-21 23:00:00 - Feat.: - Title: Obnova bratislavskej kalvárie: To, čo sa komunisti snažili zlikvidovať, sa dočkalo úchvatného vzkriesenia 03 - Modified: 2024-11-21 18:45:10 - Feat.: - Title: Na mnohých miestach komplikuje dopravu poľadovica 04 - Modified: 2024-11-21 15:27:21 - Feat.: - Title: Električková trať v Petržalke bude mať plynulé financovanie 05 - Modified: 2024-11-21 10:50:03 - Feat.: - Title: Bratislavské mestské zastupiteľstvo schválilo nový postup pri vymáhaní vybraných pohľadávok
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
22. november 2024 07:22