StoryEditor

Ceny za rezidenčné karty sú veľmi nízke

12.04.2019, 00:00
Vrátiť ľudí späť do mestskej hromadnej dopravy bude ťažké, konštatuje dopravný analytik Jozef Drahovský.

Prečo Bratislava potrebuje parkovaciu politiku a prečo na ňu tak dlho čaká?
Počet áut je v niektorých lokalitách väčší ako počet parkovacích miest, ktoré sú k dispozícii. Doteraz sa ju nepodarilo spraviť preto, že na dvadsať rokov sa zrušili útvary, ktoré riešili dopravu do budúcnosti. Potom sa už začala parkovacia politika definovať, ale bolo odmietané definovať detaily a boli všelijaké snahy prihrať celú parkovaciu politiku vyvolenej firme na biznis. Práve kvôli takýmto snahám poslanci žiadny ...

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-12-05 23:00:00 - Feat.: - Title: Výživové doplnky: Aké zvoliť, prečo si dať pozor na vajcia, nebehať nalačno a ako je to s proteínmi? 02 - Modified: 2025-12-05 23:00:00 - Feat.: - Title: Realitný maklér Andrej Grežďo: Ako nájsť dobrú nehnuteľnosť, dobrého makléra a kupovať či vyčkávať? 03 - Modified: 2025-12-05 10:00:00 - Feat.: - Title: Kam v Bratislave cez víkend? Urban Market, stredovek na hrade a koncert v Pink Whale 04 - Modified: 2025-12-04 16:20:23 - Feat.: - Title: Umelá inteligencia vstupuje do fintechu. Rozumieť jej začínajú aj Slováci, hoci ešte nie sme tam kde Singapur 05 - Modified: 2025-12-04 07:04:49 - Feat.: - Title: Bez rozšírenia cesty skolabuje doprava, varuje starosta. V plánoch k národnej nemocnici nastala zmena
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
06. december 2025 03:07