V roku 2016 ste rozhodli, že sa výroba v Trnave bude orientovať výhradne na B segment, teda na malé SUV. Ako ste s ňou spokojný?
Aktuálne veľmi. Dôvodom je, že všetky dôležité ukazovatele výroby sa zlepšujú. Rok za rokom. Medzi ne patrí počet vyrobených vozidiel, ich kvalita, cena produkcie. Vyplýva z toho, že fabrika rozumie potrebe vyššej výkonnosti. Manažment robí správne rozhodnutia, tímy v rámci výrobného centra ho podporujú a vzťahy s koncernom sú veľmi dobré. Každý rozumie tomu, že jediná vec, ktorá nás na trhu ochráni, je výkonnosť. Ak sa totiž budeme sústrediť na vyššiu výkonnosť, vždy budeme v pozícii, ako keby sme medzi sebou začali bojovať. Takže ak to zhrniem, robíme správne rozhodnutia, čo ma veľmi teší.
Sú dobré výsledky zároveň dôvodom, prečo ste sa tu rozhodli vyrábať prvý koncernový elektromobil?
Určite. Vždy sa pri umiestňovaní nových produktov rozhodujeme na základe funkčnosti a schopnosti výroby. Dôležitá je aj kvalita a cena. To je práve dôvod, prečo sme sa na Slovensko rozhodli umiestniť nové vozidlo Peugeot 208 vrátane čisto elektrickej verzie, ktorá bola úspešne predstavená na autosalóne v Ženeve.
Môžeme očakávať príchod ďalších čisto elektrických vozidiel?
Všetko je možné. Aktuálne sa však musíme sústrediť na Peugeot 208. Za týmto modelom je totiž kus práce, ktorá sa neskončila. Fabrika sa stále pripravuje na spustenie jeho výroby. Aktuálne vyrábame prvé testovacie vozidlá. Stále musíme odviesť množstvo práce, aby sme sa uistili, že v...
Zostáva vám 85% na dočítanie.