StoryEditorŽeleznice musia prestať byť sociálnym podnikom
Riaditeľ Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo Rastislav Cenký v rozhovore vysvetlil aj to, prečo železnice znižujú počet zamestnancov iba veľmi ťažko.
Ako hodnotíte analýzu Útvaru hodnoty za peniaze, ktorá sa zaoberala zvýšením efektívnosti na železniciach? Trafili do čierneho?
Je smutné, že na takéto veci musel poukázať Útvar hodnoty za peniaze. Železnice o tom mali vedieť železnice samy. Ak by boli v posledných rokoch riadené odborne, a nie politicky, tak na takéto veci nemusel prichádzať Útvar hodnoty za peniaze. To, čo vyšlo zo štúdie, je vo veľmi veľkom percente nielenže pravda, ale sú to veľmi...
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-12-24 10:00:00 - Feat.: - Title: Nemecko dopláca na vypnutie jadra. Pán Boh zaplať za Mochovce 3 a 4, hovorí pre HN Žiarovský z VUJE (rozhovor)
02 - Modified: 2025-12-23 18:00:00 - Feat.: - Title: ROZHOVOR s herečkou Danou Droppovou: „Nemusím každé predstavenie odohrať na 120 percent.“
03 - Modified: 2025-12-21 15:00:00 - Feat.: - Title: Psychologička Ivana Havranová: Darovanie nie je len sezónna záležitosť, ale zrkadlo toho, ako vnímame seba aj druhých
04 - Modified: 2025-12-21 20:20:53 - Feat.: - Title: Diaľničiari ukázali tunel Višňové, záujem spôsobil dopravný kolaps
05 - Modified: 2025-12-19 18:30:00 - Feat.: - Title: Z Košíc na hranicu do hodiny. Štát chystá trať na Ukrajinu, vlaky zrýchlia a opravia sa aj viaceré stanice