StoryEditor

Železnice musia prestať byť sociálnym podnikom

01.07.2019, 00:00
Riaditeľ Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo Rastislav Cenký v rozhovore vysvetlil aj to, prečo železnice znižujú počet zamestnancov iba veľmi ťažko.

Ako hodnotíte analýzu Útvaru hodnoty za peniaze, ktorá sa zaoberala zvýšením efektívnosti na železniciach? Trafili do čierneho?
Je smutné, že na takéto veci musel poukázať Útvar hodnoty za peniaze. Železnice o tom mali vedieť železnice samy. Ak by boli v posledných rokoch riadené odborne, a nie politicky, tak na takéto veci nemusel prichádzať Útvar hodnoty za peniaze. To, čo vyšlo zo štúdie, je vo veľmi veľkom percente nielenže pravda, ale sú to veľmi...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-07-26 22:00:00 - Feat.: - Title: Rakúsko i Slovensko sú primalé na to, aby fungovali sami o sebe. Strednú Európu berte ako jeden trh (ROZHOVOR) 02 - Modified: 2024-07-26 13:11:27 - Feat.: - Title: Diaľnicu D1 večer uzavrú, dopravné obmedzenie potrvá aj počas víkendu 03 - Modified: 2024-07-26 09:28:31 - Feat.: - Title: Na výkonné autá povinne špeciálny vodičák. A za deaktiváciu systémov hrozba väzenia 04 - Modified: 2024-07-26 06:16:51 - Feat.: - Title: Raj dobrodruhov, psích záprahov i divokej prírody. Turizmus na Aljaške prekonal éru spred pandémie (ROZHOVOR) 05 - Modified: 2024-07-25 15:25:26 - Feat.: - Title: Na bratislavskom Prístavnom moste sa zrazili dve autá, hlásia kolónu
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
27. júl 2024 02:22