StoryEditorŽeleznice musia prestať byť sociálnym podnikom
Riaditeľ Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo Rastislav Cenký v rozhovore vysvetlil aj to, prečo železnice znižujú počet zamestnancov iba veľmi ťažko.
Ako hodnotíte analýzu Útvaru hodnoty za peniaze, ktorá sa zaoberala zvýšením efektívnosti na železniciach? Trafili do čierneho?
Je smutné, že na takéto veci musel poukázať Útvar hodnoty za peniaze. Železnice o tom mali vedieť železnice samy. Ak by boli v posledných rokoch riadené odborne, a nie politicky, tak na takéto veci nemusel prichádzať Útvar hodnoty za peniaze. To, čo vyšlo zo štúdie, je vo veľmi veľkom percente nielenže pravda, ale sú to veľmi...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-21 23:00:00 - Feat.: - Title: Šéf indonézskeho turizmu pre HN: Novú metropolu staviame v džungli. Neďaleko mesta uvidíte orangutany i prales
02 - Modified: 2024-11-21 18:45:10 - Feat.: - Title: Na mnohých miestach komplikuje dopravu poľadovica
03 - Modified: 2024-11-21 07:52:47 - Feat.: - Title: Šéf TMR Igor Rattaj pre HN: Naše horské strediská inšpirujú aj Rakúšanov. Postupne sa učia online predaju
04 - Modified: 2024-11-20 23:00:00 - Feat.: - Title: Odkedy nefunguje Nord Stream, energetická hodnota plynu na Slovensku významne vzrástla (rozhovor)
05 - Modified: 2024-11-20 09:00:00 - Feat.: - Title: Dvojica Svedkov Jehovových prehovorila o odchode zo sekty. Je to forma psychického násilia, v 30-tke som bol panic