StoryEditorŽeleznice musia prestať byť sociálnym podnikom
Riaditeľ Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo Rastislav Cenký v rozhovore vysvetlil aj to, prečo železnice znižujú počet zamestnancov iba veľmi ťažko.
Ako hodnotíte analýzu Útvaru hodnoty za peniaze, ktorá sa zaoberala zvýšením efektívnosti na železniciach? Trafili do čierneho?
Je smutné, že na takéto veci musel poukázať Útvar hodnoty za peniaze. Železnice o tom mali vedieť železnice samy. Ak by boli v posledných rokoch riadené odborne, a nie politicky, tak na takéto veci nemusel prichádzať Útvar hodnoty za peniaze. To, čo vyšlo zo štúdie, je vo veľmi veľkom percente nielenže pravda, ale sú to veľmi...
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-12-04 16:20:23 - Feat.: - Title: Umelá inteligencia vstupuje do fintechu. Rozumieť jej začínajú aj Slováci, hoci ešte nie sme tam kde Singapur
02 - Modified: 2025-12-04 07:04:49 - Feat.: - Title: Bez rozšírenia cesty skolabuje doprava, varuje starosta. V plánoch k národnej nemocnici nastala zmena
03 - Modified: 2025-12-05 12:08:15 - Feat.: - Title: Zákaz predaja „spaľovákov“ nakoniec nemusí platiť. V hre sú rôzne výnimky
04 - Modified: 2025-12-03 09:32:00 - Feat.: - Title: Nová zmena v povinnostiach pre podnikateľov. Nepripravte zamestnancov o penzie
05 - Modified: 2025-12-02 14:16:21 - Feat.: - Title: Bývalý šéf železníc Bednárik sa v Prahe ospravedlnil za svoju češtinu. Prekvapil Pavla, požiada o občianstvo