Služby ak
Apple Pay a Google Pay máme chápať ako trvalý mier bánk s technologickými gigantmi alebo môže o pol roka prísť aplikácia, ktorá vás vyslovene vydesí?
Veríme, že Apple Pay a Google Pay sú najlepší spôsob, ako pre našich klientov priniesť dobré mobilné bankovníctvo. Preto sme chceli byť jedinou bankou, ktorá bude prvá v oboch systémoch. Reálne vidíme na našich klientoch, že je to ohromná zmena v komforte denného bankovníctva a to je pre nás veľmi dôležité.
Čo to znamená pre Georgea, teda váš internetbanking?
Výsledný setup je, že zo svojej aplikácie bude človek schopný aktivovať si Apple Pay alebo Google Pay bez toho, aby z Georgea musel odísť. Budúcnosť Georgea je o to ružovejšia.
A váš vzťah s technologickými gigantmi?
Sme v dôležitej strategickej pozícii, pretože máme to, čo majú fintechy i to, čo majú nezávislí poradcovia plus dve silné veci navyše. Máme silné digitálne bankovníctvo, naši klienti môžu s nami bankovať na mobile a na desktope. Máme aj ďalšie distribučné kanály – bankomaty, call centrá a pobočkovú sieť, máme finančných poradcov. Máme množstvo dát o svojich klientoch a dátové modely nám umožňujú, aby omnikanálová obsluha a poradenstvo boli čoraz chytrejšie. Každý poradca má tablet, ktorý kombinuje schopnosť vizuálne prezentovať produkty a to, ako má vyzerať jeho finančný život a tiež dávať odporúčania na základe obrovského množstva dát, ktoré máme.
Keď hovoríme o dátach, vy viete, ako klienti míňajú, ale ich túžby pozná lepšie Facebook alebo Google, nie?
To by som nepovedal, ako digitálny líder máme o našich klientoch pomerne veľa dát. Sme veľmi dobrí, aby sme vedeli, čo klient robil niekde inde a mohli na to nadviazať.
To viete z pohybov na účtoch?
Klienta a jeho správanie sme schopní sledovať aj inde. Digitálne marketingové nástroje nám umožnia dopočítavať, či predtým, než sa prihlásil do internetového bankovníctva, si napríklad hľadal auto.
To sú dáta, ktoré si kupujete, nezískavate ich sami...
To sú dáta, ktoré sa dajú ...
Zostáva vám 85% na dočítanie.