StoryEditor

Informácie o klientoch nemá iba Google

09.07.2019, 00:00
Zdeněk Románek, člen predstavenstva Slovenskej sporiteľne, vysvetľuje pre HN, že hypotéky za 0,79 percenta majú, aby klientom ponúkli aj ďalšie produkty.

Služby ak

Apple Pay a Google Pay máme chápať ako trvalý mier bánk s technologickými gigantmi alebo môže o pol roka prísť aplikácia, ktorá vás vyslovene vydesí?
Veríme, že Apple Pay a Google Pay sú najlepší spôsob, ako pre našich klientov priniesť dobré mobilné bankovníctvo. Preto sme chceli byť jedinou bankou, ktorá bude prvá v oboch systémoch. Reálne vidíme na našich klientoch, že je to ohromná zmena v komforte denného bankovníctva a to je pre nás veľmi dôležité.


Čo to znamená pre Georgea, teda váš internetbanking?
Výsledný setup je, že zo svojej aplikácie bude človek schopný aktivovať si Apple Pay alebo Google Pay bez toho, aby z Georgea musel odísť. Budúcnosť Georgea je o to ružovejšia.


A váš vzťah s technologickými gigantmi?
Sme v dôležitej strategickej pozícii, pretože máme to, čo majú fintechy i to, čo majú nezávislí poradcovia plus dve silné veci navyše. Máme silné digitálne bankovníctvo, naši klienti môžu s nami bankovať na mobile a na desktope. Máme aj ďalšie distribučné kanály – bankomaty, call centrá a pobočkovú sieť, máme finančných poradcov. Máme množstvo dát o svojich klientoch a dátové modely nám umožňujú, aby omnikanálová obsluha a poradenstvo boli čoraz chytrejšie. Každý poradca má tablet, ktorý kombinuje schopnosť vizuálne prezentovať produkty a to, ako má vyzerať jeho finančný život a tiež dávať odporúčania na základe obrovského množstva dát, ktoré máme.


Keď hovoríme o dátach, vy viete, ako klienti míňajú, ale ich túžby pozná lepšie Facebook alebo Google, nie?
To by som nepovedal, ako digitálny líder máme o našich klientoch pomerne veľa dát. Sme veľmi dobrí, aby sme vedeli, čo klient robil niekde inde a mohli na to nadviazať.


To viete z pohybov na účtoch?
Klienta a jeho správanie sme schopní sledovať aj inde. Digitálne marketingové nástroje nám umožnia dopočítavať, či predtým, než sa prihlásil do internetového bankovníctva, si napríklad hľadal auto.


To sú dáta, ktoré si kupujete, nezískavate ich sami...
To sú dáta, ktoré sa dajú ...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-04 12:14:18 - Feat.: - Title: Otočka pri bývaní? Stúpol nám síce počet nových úverov, no nie ich výška, varuje pre HN expert NBS (rozhovor) 02 - Modified: 2024-11-03 23:00:00 - Feat.: - Title: Šéf slovenského Tesca pre HN: Pozeráme sa po menších sídlach. Potenciál majú aj miesta s tritisíc obyvateľmi 03 - Modified: 2024-11-01 23:00:00 - Feat.: - Title: Šéfkuchárka Eva Polomská: Čo je podľa nej z hľadiska chutí hriech a čo by si nedala ani za nič na svete? 04 - Modified: 2024-10-31 23:00:00 - Feat.: - Title: Oblbnúť mozog, vypnúť žiadostivosť: Je to forma psychického násilia, tvrdia odpadlíci od Svedkov Jehovových 05 - Modified: 2024-10-31 16:00:00 - Feat.: - Title: ROZHOVOR Ondrej Kandráč: S manželkou nám odpovedali aj na intímne otázky
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
04. november 2024 19:09