Spoločnosť Staropramen po šiestich rokoch prestane vyrábať známy nealko nápoj. Prednosť dostali obľúbenejšie značky.
Stopercentne prírodná, nealkoholická, osviežujúca, bez konzervantov a umelých sladidiel. Takýmito prívlastkami sa pýšila Sládkova Limonáda z portfólia spoločnosti Staropramen. Tá na náš trh zavítala zhruba pred šiestimi rokmi s pomerne veľkými ambíciami.
„Zo všetkých variant, ktoré sme v uplynulej dobe zvažovali, nás najviac zaujala možnosť osloviť spotrebiteľov prvým prírodným nealkoholickým osviežením pre dospelých, ktorá ale zároveň vychádza z nášho pivovarníckeho...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-23 05:30:00 - Feat.: - Title: Nudný telefón bojuje proti závislosti na smartfónoch pitím piva
02 - Modified: 2024-04-22 09:30:22 - Feat.: - Title: Prídeme o české pivo? Polia s chmeľom napáda agresívna hubová choroba, proti ktorej neexistuje ochrana
03 - Modified: 2024-04-19 13:50:00 - Feat.: - Title: Menšie slovenské reťazce ukázali vlaňajšie výsledky. Fresh či Sintra dosiahli miliónové tržby
04 - Modified: 2024-04-19 12:54:11 - Feat.: - Title: Regulácie v Maďarsku pridusili Tesco. Aké marže má top reťazec v našom regióne?
05 - Modified: 2024-04-14 22:00:00 - Feat.: - Title: Riaditeľ Nestlé pre HN: Zvýšeniu cien sa nevyhneme ani my. S vybranými produktmi sme sa museli rozlúčiť