StoryEditor

Obľúbená alternatíva piva končí. Tento produkt už v obchode nenájdete

06.12.2019, 17:00
Spoločnosť Staropramen po šiestich rokoch prestane vyrábať známy nealko nápoj. Prednosť dostali obľúbenejšie značky.

Stopercentne prírodná, nealkoholická, osviežujúca, bez konzervantov a umelých sladidiel. Takýmito prívlastkami sa pýšila Sládkova Limonáda z portfólia spoločnosti Staropramen. Tá na náš trh zavítala zhruba pred šiestimi rokmi s pomerne veľkými ambíciami.

„Zo všetkých variant, ktoré sme v uplynulej dobe zvažovali, nás najviac zaujala možnosť osloviť spotrebiteľov prvým prírodným nealkoholickým osviežením pre dospelých, ktorá ale zároveň vychádza z nášho pivovarníckeho...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-03-15 11:40:42 - Feat.: - Title: Vykladanie paliet či zmena organizácie regálov: Týchto 16 vecí v supermarketoch je nočná mora 02 - Modified: 2023-03-14 14:48:13 - Feat.: - Title: Česko a Slovensko aj po 30 rokoch najviac obchodujú s dopravnými prostriedkami, náš vývoz však klesol 03 - Modified: 2023-03-07 15:45:45 - Feat.: - Title: Heineken pripisuje meškanie svojho odchodu z Ruska tamojšej byrokracii 04 - Modified: 2023-03-06 08:20:44 - Feat.: - Title: Tržby v maloobchode sa v januári medziročne zvýšili len minimálne 05 - Modified: 2023-03-03 15:11:11 - Feat.: - Title: Deficit Únie v obchode s Ruskom klesol na tretinu úrovne pred vojnou. Dováža sa menej ropy, uhlia i plynu
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
15. marec 2023 12:54