StoryEditor

Spoločná črta diaľnic. Toto sú najvypuklejšie problémy našich top úsekov

26.12.2019, 19:30
Dokončenie dvoch priorít ministerstva dopravy a výstavby ostáva v nedohľadne. Výstavba D1 a D3 sa problémom nevyhla ani tento rok.

Rok plný problémov. Takto možno charakterizovať uplynulých 12 mesiacov najväčšieho diaľničného projektu na Slovensku D1 – prepojenie Bratislavy a Košíc.

Minulý týždeň sa síce podarilo odovzdať časť obchvatu Košíc Budimír – Bidovce v dĺžke 14 kilometrov, bol to však prvý nový úsek najrýchlejšej cesty za posledné dva roky. A to je málo.

Analytici upozorňujú, že naše vlády nemajú dobre nastavené priority, pričom aj tie sa po každých voľbách menia. Vízie často ostávajú na papieri a dochádza k veľkým časovým sklzom.

Napriek dávnym sľubom o prepojení hlavného mesta s metropolou východu už v roku 2010 je nateraz posledný ohlasovaný termín dokončenia v roku 2026.

A tak sa stane, že nám tieto dve...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2022-08-08 15:04:43 - Feat.: - Title: 30-tka v meste? Vodiči môžu čoskoro spomaliť, Brusel volá po plošnom znížení rýchlosti 02 - Modified: 2022-08-03 14:55:50 - Feat.: - Title: U.S. Steel Košice rokoval s Doležalovým rezortom. Žiada podporu pre plynulosť dodávok po železnici 03 - Modified: 2022-08-02 17:45:00 - Feat.: - Title: Štát chce stavať diaľnicu, ktorá podľa odborníkov nedáva ekonomický zmysel. Pozemky sú však vykúpené 04 - Modified: 2022-08-01 12:06:10 - Feat.: - Title: Za členov predstavenstva NDS je možné sa hlásiť do konca augusta, tvrdí Doležalov rezort 05 - Modified: 2022-08-02 17:00:00 - Feat.: - Title: Železnice už nehrajú „slepú babu“
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
17. august 2022 18:40