Spoločnosť Eurovea pristúpila k premene gastro pasáže a predstavila nový koncept v štýle food hall. Jedná sa o veľký otvorený priestor navrhnutý na mieru, ktorý by mal plniť viac funkcií, nielen stravovanie. Pracovali na ňom so spoločnosťou Sonae Sierra, ktorá sa pri architektonickom riešení priestorov inšpirovala nábrežím Dunaja.
V súčasnosti má ich foodcourt rozlohu 1600 metrov štvorcových. Po otvorení novej pasáže sa však zväčší dvojnásobne. „Na rozlohe 3 700 metrov štvorcových vznikne 1 156 miest na sedenie a gastro ponuka sa rozšíri na 35 prevádzok,“ uvádza Eurovea.
Priestor však nezaberú len stravovacie zariadenia či bar, kde si zákazníci sami namiešajú nápoje. „Po celej hale sú navrhnuté rôzne multifunkčné zóny, ako napríklad detský kútik, zábavná zóna, pódium pre rôzne prezentácie či vystúpenia, oddychová a spoločenská zóna s výhľadom na Dunaj, ktorý sa stal inšpiráciou pri vytváraní celého návrhu,“ opísal novú pasáž architekt Jorge Morgadinho zo spoločnosti Sonae Sierra Development Services.
Mená konkrétnych prevádzok nateraz Eurovea neprezradila. Nový koncept by mal rozšíriť ponuku súčasných reštauračných zariadení v centre aj na promenáde pri Dunaji. „Uvedomujeme si stále meniace sa potreby našich zákazníkov aj vývoj najnovších trendov,“ vysvetlila zmenu priestorov Oľga Hammer, PR a marketingová manažérka Eurovea.
Centrum Eurovea registruje 13 miliónov návštev ročne. Koncom minulého roka ohlásili rozšírenie ponuky o obchodnú sieť Primark, ktorá doposiaľ na Slovensku nepôsobila.