Prijali ste preventívne opatrenia ako nosenie rúšok a podobne. Nemáte však problém s tým, že zamestnanci odmietajú chodiť do práce?
Sme súčasťou kritickej infraštruktúry štátu a pošta je jednou zo spoločností, ktorá svoje služby poskytuje naďalej, bez ohľadu na súčasný stav. Balansujeme medzi tromi základnými bodmi. Jedna vec je ochrana našich zamestnancov, druhý bod je ochrana našich zákazníkov a tretím bodom je rozsah služieb, ktorý sme schopní poskytnúť a v akých otváracích hodinách. Prijali sme niekoľko opatrení. Máme zamestnancov, ktorí sú v karanténe a mali cestovateľskú anamnézu. Máme zamestnancov, ktorí sú na PN a hlavne na OČR, je to vyše tisíc zamestnancov. Osemdesiat percent z nich pracuje na výkonných pozíciách v styku so zákazníkmi.
Pri 13-tisícoch zamestnancov to nie je zanedbateľný počet.
Nie je to úplne zanedbateľné. Máme vyše tisícpäťsto pobočiek a snažíme sa ich držať všetky otvorené. Chcem veľmi pekne poďakovať mojim kolegom za to, že pracujú a pracujú dobre, poskytujú zákazníkom servis a pristupujú k práci zodpovedne. Chránia sa, majú k dispozícii rukavice, rúška a dezinfekčné prostriedky. Pracujeme aj na ďalších formách ochrany – ochranné okuliare, tvárové štíty, prípadne respirátory. Chcem poďakovať aj zákazníkom za pochopenie, že sme spomalili tok niektorých transakcií. Hovorili sme o pozastavení niektorých komerčných služieb. Pozastavili sme podaj a doručovanie letákov, aby sme limitovali počet transakcií, počas ktorých sú naši zákazníci aj zamestnanci vystavení rizikovému kontaktu.
Zvyšní zamestnanci, ktorí nie sú na OČR, chodia naďalej do práce?
Pochopiteľ...
Zostáva vám 85% na dočítanie.